شایعه: سلاح مخفی آیفون 6 سیستم فیدبک لرزشی هوشمند خواهد بود

زمانی که می‌خواهیم درباره آیفون 6 صحبت کنیم چندین نکته در مورد این گوشی هوشمند بسیار هیجان انگیز است، کار کردن با صفحه نمایش 4.7 اینچی و سیستم‌عامل iOS 8 دو مورد از ویژگی‌هایی است که قرار است با آیفون 6 اولین تجربه را کسب کنیم اما بر اساس گزارشی از کشور چین سلاح مخفی آیفون به صورت کلی چیز دیگری است.

3

در ابتدا ممکن است این ویژگی زیاد جالب و بزرگ به نظر نرسد اما اگر وارد جزییات شویم متوجه مزیت عالی آن خواهیم شد: اینطور که پیداست آیفون 6 نوع جدیدی از ویبراتور خواهد داشت که فیدبک لرزشی تولید می‌کند و سطوح ارتعاش و لرزش‌ها در این سیستم جدید متغیر و متفاوت خواهد بود.

فیدبک لرزشی در هنگام تپ کردن سریع به صورت روان و نرم بازخورد می‌دهد و زمانی که بسیار سریع و محکم به صفحه فشار آورده شود با لرزش دهنده‌ای خشن‌تر رو به رو خواهید شد. این سیستم جدید وابسته به محلی از صفحه نمایش که در حال برقرای ارتباط هستید واکنش لرزشی متفاوتی می‌دهد. این ویژگی به توسعه دهندگان اپلیکیشن اجازه وارد شدن به مرحله‌ای جدیدی از شخصی سازی را می‌دهد و اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود محصولاتی به مراتب کامل‌تر را در آینده خواهیم داشت.

با توجه به نتایج عملیاتی در این زمینه استفاده از چنین سیستم پیشرفته‌ای می‌تواند بسیار هزینه بردار باشد. ظاهرا در این گجت جدید همین بخش قیمتی سه برابر آنچه در آیفون 5s وجود دارد، هزینه خواهد داشت.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. اردلان می‌گوید

    حالا میاد بیرون می بینی خبری از همچین چیزی نیست
    همه چیز آیفون بر پایه شایعه اس
    اصلا خودشم شایعه اس
    شایعه ای به نام آیفون و اپل!!!!

    1. اقا سهيل می‌گوید

      hehehehehe باشه

  2. علیرضا می‌گوید

    فقط سامسونگ