تماشا کنید: حالا می‌توانید عینک هوشمند گوگل گلس را با ذهن خود کنترل کنید!

شکی نیست که عینک هوشمند Google Glass دریچه‌ای از امکانات و کاربردها را به روی ما گشوده که پیش از این امکان‌پذیر نبود. حالا هدست جدیدی به نام MindRDR از شرکت Neurosky با خواندن امواج مغزی ذهن، شما را قادر می‌سازد بدون لمس یا بیان چیزی به گوگل گلس فرمان بدهید!

0

هدست Neurosky EEG با یک بیوسنسور و به کمک اپلیکیشن MindRDR روی گوگل گلس شما را قادر می‌سازد به راحتی هر موقع خواستید عکس بگیرید و آن را به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و یا توییتر آپلود کنید؛ و این فعلاً تنها قابلیت MindRDR محسوب می‌شود.

اما این قابلیت چگونه امکان‌پذیر است؟ وقتی اپلیکیشن MindRDR را فراخوانی کنید یک خط کمرنگ متحرک سفید رنگ روی تصاویر به حرکت در می‌آید و هر گاه روی خط تمرکز کنید Neurosky با اسکن امواج مغزی متوجه شده و وقتی خط به بالای صفحه رسید در صورت تمرکز و خواست شما این عکس ثبت شده و آپلود خواهد شد.

سازندگان MindRDR امیدوارند این فناوری به معلولان و ناتوایان امکان استفاده از امکاناتی را بدهد که تاکنون برای آن‌ها در دسترس نبود.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.