Modern Combat 5: Blackout دوم مردادماه با گرافیک فوق‌العاده برای موبایل از راه می‌رسد

بازی‌های سری Modern Combat از کمپانی مشهور گیم‌لافت همیشه سعی کرده‌‌اند نزدیک‌ترین تجربه از نظر گیم‌پلی و گرافیک را به بازی‌های محبوب FPS کنسول‌ها ارائه کنند. آخرین عنوان از این سری با نام Blackout قرار است دوم مردادماه رسماً عرضه شود.

0

این بازی که تریلر آن را نیز در بالا مشاهده می‌کنید با گرافیک خیره‌کننده، گیم‌پلی پیچیده و داستان قوی قرار است به عنوان یکی از بهترین بازی‌های موبایلی در این سبک از راه برسد. در این بازی چهار کلاس مختلف Assault، Heavy، Recon و Sniper وجود دارند و می‌توانید بازی را به صورت آنلاین تا 12 نفره بازی کنید.

 این بازی قرار است برای سه پلتفرم محبوب اندروید، iOS و همچنین ویندوزفون و با قیمت 6.99 دلار دو هفته دیگر در دوم مردادماه منتشر شود. شاید این قیمت برای یک بازی موبایلی گران به نظر برسد اما برای تجربه بازی‌هایی به این کیفیت به صورت قانونی چاره دیگری ندارید!

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.