دستبند ورزشی Fit Smart: مربی شخصی آدیداس بر روی مچ دست ورزشکاران!

با وجود این‌که نایکی قصد دارد تولید دستبند ورزشی Fuelband خود را متوقف کند آدیداس درست برعکس عمل کرده و به تازگی دستبند خود را با عنوان Fit Smart معرفی کرده است. این دستبند ورزشی با یک نمایشگر نقطه‌ای LED شما را در ورزش‌های مختلف راهنمایی خواهد کرد.

0

Fit-Smart

دستبند ورزشی آدیداس یک تفاوت عمده با Fuelband دارد؛ این دستبند به جای این‌که تمامی حرکات و فعالیت‌های شما را تحت نظر بگیرد تنها در مواقعی که به ورزش خاصی مشغول هستید فعال شده و اندازه‌گیری را انجام می‌دهد. به این ترتیب و با کمک اپلیکیشن جدید miCoach دستبند Fit Smart بیشتر شبیه به یک مربی ورزشی عمل می‌کند تا یک ردیاب فعالیت‌ها.

Fit-Smart-heart-rate

کلید عملکرد Fit Smart براساس اندازه‌گیری ضربان قلب قرار داشته و این دستبند می‌تواند علاوه بر آن کالری‌های سوزانده شده، سرعت، مسافت کلی و گام‌‌شماری فعالیت‌های مختلف را نیز اندازه بگیرد. با توجه به ضربان قلب و همچنین نوع ورزش LED این دستبند در رنگ‌های آبی، سبز، زرد یا قرمز روشن شده تا کاربر متوجه شود در چه وضعیتی قرار دارد و آیا باید فعالیت خود را کمتر کند و یا بیشتر.

Fit-Smart-miCoach

اپلیکیشن آپدیت شده miCouch نیز قادر است صدها فعالیت ورزشی را مربی‌گری کند و با مشخص کردن اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه کمک کند تا سالم باشید و تناسب اندام خود را حفظ کنید. این دستبند می‌تواند تا ده ساعت اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها را در خود ذخیره کند و سپس با بلوتوث اطلاعات را به گوشی و اپلیکیشن مورد نظر انتقال دهد.

Adidas-Fit-Smart-specs

عمر باتری این دستبند تا 5 روز و وزن آن 47 یا گرم (اندازه کوچک و بزرگ) اعلام شده و برای شارژ کردن آن سه ساعت زمان لازم است. قیمت در نظر گرفته شده برای Fit Smart آدیداس 199 دلار است (50 دلار بیشتر از Nike FuelBand+ و Jawbone UP و 100 دلار بیشتر از Fitbit Flex) این دستبند قرار است از ماه آینده به بازار عرضه شود.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.