انتشار اولین تصویر از Gear VR: هدست واقعیت مجازی سامسونگ

تا کنون چندین گزارش از آماده شدن و ورود سامسونگ به دنیای هدست واقعیت مجازی بر مبنای اندروید منتشر شده است. حالا در گزارشی از سایت SamMobile جزییات و تصویری جدید از هدست واقعیت مجازی سامسونگ فاش شده است.

0

به صورت کلی این سایت دو تصویر از این پروژه منتشر کرده و هیچگوننه حرفی از منبع آن به میان نیاورده در حالی که ما حدس می‌زنیم این تصاویر از یک دوره آموزشی یا چیزی شبیه به این درز کرده‌اند.

gear-vr-2

اما این تصاویر در ابتدا اسم این هدست را روشن می‌کنند که سامسونگ Gear VR نام دارد. طبق سنت پیشین سامسونگ بر روی دستگاه‌های پوشیدنی کلمه Gear را گذاشته و VR نیز به معنی واقعیت مجازی است. البته چیز دیگری که مشخص است ویژگی شبیه به تاچ پد در این هدست واقعیت مجازی سامسونگ است. این دستگاه برای انجام کار خود از دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ کمک می‌گیرد و شما با اتصال گوشی به این هدست، سنسور‌های مختلف گوشی و دوربین پشت را به خدمت هدست واقعیت مجازی در می‌آورید. در واقع سنسور‌ها برای انجام بازی‌ها و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها بسیار ضروری هستند و دوربین عقب گوشی نیز برای انجام حرکات و داشتن دید دنیای واقعی کاربرد دارد.

gear-vr

انتظار می‌رود سامسونگ Gear VR به همراه گلکسی نوت 4 در نمایشگاه IFA امسال که در ماه شهریور برگزار می‌شود، رونمایی شود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ از روز اول می‌خواهد چه اپلیکیشن و برنامه‌هایی را برای این دستگاه آماده کند اما بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده احتمالا چند بازی، گالری vr و یک پخش کننده ویدیو باید جزئی از برنامه‌های اولیه هدست سامسونگ باشند.

نظر شما درباره هدست واقعیت مجازی سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید غول کره‌ای از پس این کار نیز برمی‌آید؟

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.