سارقان مسلح بیش از 40 هزار محصول سامسونگ را از کارخانه این شرکت در برزیل ربودند

خبری که امروز در خصوص سرقت بیش از ۴۰،۰۰۰ هزار محصول سامسونگ در رسانه‌ها منتشر شده است بیشتر به فیلم‌های هالیوودی شباهت دارد، با این تفاوت که این سرقت بزرگ ۶ میلیون دلاری، واقعا در برزیل اتفاق افتاده است.

0

 بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتد‌پرس، اواخر دوشنبه گذشته، بیشتر از ۲۰ سارق به کارخانه ساخت محصولات سامسونگ در برزیل حمله‌ور شده‌اند، در این عملیات برنامه‌ریزی شده، آنها پس از ربودن اتوبوس کارخانه، دست و پای ۸ نفر از کارکنان را بسته و موفق شدند به داخل کارخانه راه پیدا کنند.  سارقین مسلح پس از ربودن مدارک شنایی کارگران دو نفر از آنها را گروگان گرفته و نگهبانان کارخانه را خلع سلاح کردند.

سپس در کمال آرامش ۳ ساعت تمام مشغول به بارکردن کامیون‌ها از محصولات جدید سامسونگ نظیر گوشی‌های همراه، لپ‌تاپ و سایر تجهیزات این شرکت، شدند. جالب اینجاست که سارقین، محصولات به سرقت رفته را در ۷ کامیون قرار دادند!

  خوشبختانه در این سرقت بزرگ کسی از پرسنل کارخانه سامسونگ صدمه ندیده است، البته سارقین، گوشی‌های همراه آنها را برای جلوگیری از تماس با پلیس گرفته بودند.

مقامات محلی با کمک مسئولین سامسونگ در تلاش برای پیدا کردن سارقین هستند، از طرف دیگر این فرضیه نیز مطرح است که سارقین افراد نفوذی در داخل کارخانه داشته‌اند.  مقامات سامسونگ در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس اعلام کرده‌اند که تمام تلاش خود را برای همکاری با پلیس در جهت پیدا نمودن سارقین انجام خواهند داد.

  Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.