در آمریکا اگر گوشی شما شارژ نداشته باشد قادر به سوار شدن به هواپیما نخواهید بود

اگر قصد دارید به زودی به آمریکا پرواز کنید بهتر است مطمئن شوید که دستگاه‌های الکتریکی همراهتان دارای شارژ کافی است چون در غیر این صورت ممکن است پرواز را از دست بدهید.

3

اداره ملی امنیت حمل و نقل آمریکا روز یکشنبه و در چهارچوب افزایش اقدامات ایمنی در فرودگاه‌های خاص این کشور موارد بررسی امنیتی جدیدی را اعلام کرد. این موارد امنیتی جدید تنها چند روز پس از آن اعلام می‌شود که مقامات امنیتی آمریکایی هشدار دادند که بنابر اطلاعات بدست آمده، بمب‌های جدید تولید شده توسط گروه‌های القاعده یمن و عربستان، قادر به عبور از دستگاه‌های امنیتی بوده و غیر قابل تشخیص هستند.
این اداره در روز یکشنبه اعلام کرد که: “در بررسی‌های امنیتی، افسران از صاحبان برخی از دستگاه‌های الکتریکی از جمله تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌های الکتریکی خواهند خواست که دستگاه خود را به داخل هواپیما نبرده و تحویل مامورین امنیتی دهند”.

Airport-security-check

بر اساس این موارد امنیتی جدید، ممکن است برخی از دستگاه‌های الکتریکی به توجه بیشتری از سوی مقامات امنیتی احتیاج داشته باشند. در این گونه موارد دستگاه‌هایی که روشن نبوده و یا روشن نشوند به بررسی بیشتری احتیاج داشته و اگر مسافر برای پرواز خود عجله داشته باشد دستگاه بعد از بررسی بیشتر برای او ارسال خواهد شد.
بنابر این گزارش، مسافرانی که دارای گوشی‌های آیفون شرکت اپل و گلکسی شرکت سامسونگ هستند ظاهرا قرار است مور توجه بیشتری از سوی مقامات امنیتی فرودگاه قرار بگیرند.

البته هنوز معلوم نیست که مسئولان امنیتی فرودگاه‌ها چگونه می‌خواهند دستگاه‌های الکتریکی را بررسی بیشتر کنند اما به طور قطع، صاحبان دستگاه‌های خاموش الکتریکی باید دستگاه خود را به هر نحوی روشن کنند تا ماموران امنیتی از کارکرد درست دستگاه مانند یک تلفن همراه، تبلت‌ و یا دوربین مطمئن شوند.

در هر صورت ظاهرا باید این توصیه را فعلا باید خیلی جدی بگیرید که اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و یا در این کشور هستید و قصد استفاده از خطوط هوایی این کشور را دارید و می‌خواهید از تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و یا هر قطعه الکترونیکی دیگر خودتان خداحافظی نکنید بهتر است قبل از اینکه به مامورین امنیتی برسید ار روشن شدن آن مطمئن شوید. اگر چه وعده‌هایی از سوی مسئولان فرودگاه داده شده که امکاناتی برای این‌گونه مسافران تدارک دیده خواهد شد که وسیله خود را در فرودگاه شارژ کرده و سپس از دروازه امنیتی عبور کنند!

Source: digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    خوب گوشیمو روشن می کنم سوار هواپیما که شدم خاموش می کنم خخخخخخخ

  2. امين می‌گوید

    فرودگاه ایران هم همینطورىه.من گوشیم خاموش بود گفتن روشنش کن بعد که مطمئن شدن روشن میشه گذاشتن برم

  3. Fery می‌گوید

    چقدر باحال.دقیقا بعد از تبلیغ سامی این اتفاق افتاد.حالا اونهاییکه آیفون دارند مثل تبلیغ جدید سامسونگ، باید تو فرودگاه دنبال پریز برق باشند.