شایعه: ظرفیت باتری آیفون‌های جدید 4.7 اینچی و 5.5 اینچی اپل مشخص شد

از تصاویر درز کرده و شایعه‌های مربوط به آیفون 6 دیگر حسابی کلافه شده‌ایم و انگار این تصاویر و شایعات پایانی ندارند، شاید تنها پایان را باید رونمایی رسمی از نسل بعدی آیفون‌های اپل دانست.

1

 آیفون 6 از جنبه‌های مختلفی برای اهالی تکنولوژی و مخصوصا دوست‌داران شرکت اپل دارای اهمیت است، یکی از بخش‌های مهم آیفون 6 نیز ظرفیت باتری است که امروز از منابع چینی خبر‌ها و یا بهتر بگوئیم شایعات جدیدی از راه رسیده است.

بر اساس شایعه‌ جدید، آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی با باتری به ظرفیت 1800 تا 1900 و آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی با ظرفیت 2500 میلی آمپری معرفی و عرضه خواهد شد. این اعداد قطعا یک شکست محسوب می‌شود، مخصوصا در مقایسه با همین اعداد اخیر در گوشی‌های هوشمند اندرویدی که کم کم در حال رسیدن به ظرفیت 3000 میلی آمپر هستند.

البته نسبت به نسل قبل یک ارتقا قابل ملاحظه به حساب می‌آیند، برای مثال اگر پرچم‌دار قبلی اپل -آیفون 5s- را با باتری 1570 میلی آمپر ساعتی در نظر بگیرید این ارقام یک ارتقا هستند. همچنین همیشه این احتمال وجود دارد که اپل باتری‌ها و صفحه نمایش‌هایی با بهینه سازی بیشتر برای مصرف باتری تولید کند، که خوشبختانه به آیفون جدید کمک می‌کند با باتری بهبود یافته و بهتر به جنگ رقیبان اندرویدی برود.

Source: Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سیدمحمد می‌گوید

    وقتی آیفون واردی بازار شد مردم دو دل هستند که آیا 5.5 اینجی رو بخرن یا 4.7 اینجی شما راهنمایی کنید کدوم بهتر است