مایکروسافت سرفیس مینی به تولید بازگشت؛ عرضه در تابستان

به گفته evleaks مایکروسافت هنوز در حال ادامه تولید تبلت سرفیس مینی است و این بار زمان عرضه آن تابستان در نظر گرفته شده است.

0

ما خبر‌ها و شایعات زیادی درباره نسخه Mini از تبلت سرفیس مایکروسافت شنیده‌ایم، در حالی که قبلا گفته می‌شد در کنفرانس Build که در ماه اردیبهشت برگزار شد، مایکروسافت از این نسخه رونمایی می‌کند اما مشخص بود که مایکروسافت معرفی این تبلت را به دلایل نامشخص کنار گذاشته است. به جای آن ردموندی‌ها فقط از سرفیس پرو 3 با اندازه کامل 12 اینچ رونمایی کردند و حتی یک کلمه از نسخه Mini نیز به میان نیاوردند.

در همان زمان اشارتی حتی به صورت سطحی می‌توانست به این محصول بسیار شایعه شده جان ببخشد اما بعد از رونمایی سرفیس پرو 3، سرنخ‌های زیادی از واقعی بودن این محصول به دست آمد.

شایعات اولیه مدعی‌ بودند که سرفیس مینی دارای یک صفحه نمایش 7.5 اینچی و قلم استایلوس مخصوص نوت برداری است. اما حالا شایعاتی وجود دارد که از عرضه این محصول در تابستان البته بدون هیچ جزییات دیگر حرف می‌زنند. امیدواریم به زودی جزییات بیشتری از سرفیس مینی به دست آید تا شما را از آن‌ها مطلع کنیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.