31 تیرماه؛ زمان آغاز عرضه جی 3 ال‌جی در بازار ایران

اگر این روزها گذرتان به بزرگراه‌های تهران افتاده باشد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی جی 3 ا<‌جی را دیده‌اید که خودنمایی می‌کند. اما نکته جالب در این تابلوهای تبلیغاتی زمان درج شده برای دوستداران این گوشی است که به عنوان زمان پایان انتظار آن درج شده: 31 تیر ماه!

0

ششم خرداد ماه بود که ال‌جی رسما از گوشی هوشمند جی 3 رونمایی کرد. حالا خبرها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد این گوشی را در فاصله‌ای کمتر از دو ماه در ایران معرفی کند.

Lg-G3-Color-Range
ال‌جی ظاهرا تجربه خوبی ازعرضه جالب توجه جی 2 در بازار ایران به دست آورده و ظاهرا قصد دارد باز هم همان سر و صداها را در تهران راه بیندازد و با توجه به مشخصات فنی و سر و صدایی که این گوشی در بازار جهانی راه انداخته به نظر نمی‌رسد این شرکت در ایران کار چندان ستی در پیش‌رو داشته باشد.

هنوز اطلاعات چندانی از قیمت رسمی این گوشی هوشمند در بازار ایران و نحوه عرضه و یا مدل احتمالی آن در دست نیست. خوشبختانه این‌بار به لطف وجود شیار کارت حافظه کاربرانی که نسخه 16 گیگابایتی را نیز خریداری کنند نگرانی از بابت کمبود فضای ذخیره‌سازی نخواهند داشت؛ هرچند همان‌طور که می‌دانید نسخه 16 گیگابایتی همراه با 2 و نسخه 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

در هر صورت در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان دقیق‌تر، مدل دقیق‌تر و قیمت دقیق عرضه جی 3 ال‌جی حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.