تماشا کنید: یک آتش‌بازی بزرگ از کمی بالاتر و در خود آسمان چگونه دیده می‌شود؟

بیشتر ما معمولا صحنه‌های آتش‌بازی در آسمان را از روی زمین تماشا کرده‌ایم اما آیا تاکنون فکر کرده‌اید که این آتش‌بازی‌ها از نزدیک و در آسمان چگونه دیده می‌شود؟

0

روز گذشته چهارم جولای بود و در ایالات متحده به مناسبت روز استقلال این کشور در بسیاری نقاط مراسم آتش‌بازی و نورافشانی برگزار شد. اما در میان ویدئوهایی که از این مراسم‌ها در یوتیوب منتشر شده، دو ویدئو بسیار منحصربفرد وجود دارد که یکی از آن‌ها ویدئویی است که با استفاده از کوآدکوپتر (هلی‌کوپتر‌های 4 موتوره کوچک)‌ که از داخل حلقه انفجار مرتبط با آتش‌بازی‌ها عبور می‌کند گرفته شده و ویدئویی سراسر هیجان و رنگ را از انفجارها پدید آورده است.

 در برخی از ویدئوها، چرخش این هلی‌کوپترهای کوچک به دور مرکز انفجار، صحنه‌ای جالب خلق کرده است. این تکنیک باعث شده از صحنه‌هایی با اشعه‌های نور در آسمان تاریک، به جلوه‌هایی سه‌بعدی در فضا برسیم. در ویدئوی اول می‌توانید صحنه‌هایی از این کار جالب را در آسمان شهر کوچک Yachats مشاهده کنید و در ویدئوی دوم، صحنه‌هایی مشابه را در فلوریدا نظاره کنید. در هر دو تصویر از DJi Phantom، چرخ‌بال‌های کوچک و محبوب تصویربرداران استفاده شده است.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.