گوشی OnePlus One در اسرع وقت به اندروید L آپدیت خواهد شد

گوشی هوشمند OnePlus One برای رسیدن به مشتریان زیاد برنامه‌ریزی نشده بود، نه تنها به خاطر سیستم فروش غیر معمولی که داشت بلکه تاخیر‌های نرم‌افزاری نیز از دیگر دلایل مهم این موضوع محسوب می‌شد.

2

OnePlus-One

با این حال اگر شما یک گوشی OnePlus One دارید یا اینکه می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک یکی از این‌ مدل تلفن را بخرید باید این موضوع را بدانید که اندروید 4.4 کیت‌کت آخرین آپدیت این دستگاه نخواهد بود.

از طریق فروم رسمی این گوشی امروز قول داده شد که این گوشی رده بالا بعد از حداکثر سه ماه انتشار نسخه نهایی سیستم‌عامل جدید گوگل، اندروید L برای این دستگاه عرضه خواهد شد. همانطور که احتمالا خبر دارید این همان زمانی است که اچ‌تی‌سی قول داده آپدیت اندروید L را به گوشی‌های وان M8 و وان M7 بیاورد.

OnePlus-one-buttom

گوگل گفته که نسخه نهایی اندروید L از پاییز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، این موضوع برای OnePlus به این معنی است که آپدیت اندروید L قطعا تا قبل از پایان سال برای این گوشی عرضه می‌شود. البته امیدواریم که دیگر پرچم‌داران اندرودی نیز تا قبل از پایان سال 93 به اندروید L آپدیت شوند.

 

 phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. نگین می‌گوید

    این گوشی کی ب ایران میاد؟
    اگه اومد میشه بهم اطلاع بدید؟ممنون

  2. اردلان می‌گوید

    من بررسی تخصصی اینو تو یوتوب دیدم
    گوشی خیلی خوبیه
    مخصوصا با قیمت 300 دلاری جایی گه اس 5 700 دلاره و ام 8 اچ تی سی
    اگه تو ایران بیاد که حتما میخرمش
    ولی حیف که یه کم شرکتش گمنامه