کورتانا و سیری حالا نتایج مسابقات جام جهانی را پیش‌بینی می‌کنند!

حالا که بازار اخبار و حواشی جام جهانی داغ شده اپل و مایکروسافت هم از فرصت استفاده کرده و دستیارهای هوشمند Siri و Cortana را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که نتایج مسابقات جام جهانی را پیش‌بینی کنند!

1

ابتدا مایکروسافت در آپدیت دو هفته یکبار دستیار هوشمند کورتانا در ویندوزفون 8.1 این قابلیت را با بهره‌گیری از موتور پیش‌بینی بینگ اضافه کرد. این موتور با استفاده از نتایج قبلی، زمان بازی، وضعیت آب و هوا و دیگر فاکتورها سعی می‌کند تیم برنده را تشخیص دهد. جالب است بدانید کورتانا بازی‌های دوره یک هشتم نهایی را به درستی به نفع برزیل، کلمبیا، هلند، کاستاریکا و همچنین بلژیک پیش‌بینی کرد.

Cortana-prediction-world-cup

سیری هم به تازگی شروع به پیش‌بینی بازی‌ها بر اساس نتایج قبلی تیم‌ها کرده است. سیری در مورد بازی امشب فرانسه و آلمان این بازی را به پرتاب سکه تشبیه کرده است و شانس ویژه‌ای را برای تیم خاصی قائل نشده است در حالی که بازی کلمبیا و برزیل را به نفع کلمبیا و هلند کاستاریکا را به نفع هلند پیش‌بینی کرده است.

به نظر می‌رسد حالا دستیارهای دیجیتال جای اختاپوس مشهور جام جهانی 2010 را گرفته‌اند و باید دید پیش‌بینی‌های دیجیتالی چگونه از آب در می‌آید!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پیمان می‌گوید

    چجوری میشه ازش استفاده کرد .باید کدوم گزینه رو بزنیم؟