فروش بالای ویتا و ناتوانی سونی در تامین تعداد مورد نیاز از این کنسول در آمریکا

امروز سرتیتر خبرها غافل‌گیرمان کرد. همه تا این زمان فکر می‌کردند که میزان فروش کنسول دستی سونی یعنی پلی‌استیشن ویتا کمتر از حد انتظار بوده و وضع آن‌چنان که باید و شاید خوب نیست. اما، اکنون سونی اعلام کرده است که میزان تقاضای مشتریان برای این کنسول در امریکای شمالی اینقدر بالا بوده که این شرکت، از پس فراهم کردن تعداد مورد نیاز بر نمی‌آید!

0

بر اساس گزارش پلی‌گان، این کنسول در بسیاری از فروشگاه‌های امریکا نایاب شده است. این اتفاق مخصوصا در مورد باندل «سرزمین‌های مرزی 2» افتاده که از ماه «می» به بازار عرضه شده است. یکی از سخنگویان سونی در این مورد گفته است که مشکل، زیاد شدن تقاضا است، نه کم بودن تعداد موجود در بازار:

“ما میزان تقاضای بالایی را از طرف مشتریان برای ویتا در سراسر جهان تجربه می‌کنیم، مخصوصا در بازارهایی مثل ژاپن. عرضه‌ی کنسول ظریف‌تر و سبک‌تر در بازار آمریکا هم توجهات بسیار زیادی را به این کنسول جلب کرده و ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا تعداد مورد نیاز از این دستگاه فراهم شوند و این افزایش فروش تا تعطیلات ادامه یابد.”

PS-Vita

می‌توان این مشکلات را مشکلات خوب نامید. امید است سونی با این افزایش فروش بالاخره باندل وعده ‌داده شده‌ی پلی‌استیشن 4 و ویتا را به بازار بفرستد. البته ظاهرا به دلایل مشابهی تعداد پلی‌استیشن 4 های موجود در بازار هم کم شده است.

 Source: VG24/7

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.