اندروید در آستانه پشت سر گذاشتن iOS در میزان سهم ترافیک جهانی وب

در حالی که اندروید مدت ها قبل iOS را در تعداد گوشی هایی که ماهیانه در جهان فروخته می شوند پشت سر گذاشت، تعدادی از کاربران iOS پیشنهادی مبنی بر اینکه کدام سیستم عامل در میزان هدایت ترافیک اینترنتی پیشتازمی باشد را برای تخمین اندازه واقعی حجم ترافیک ارائه داده اند، و iOS به عنوان بزرگترین عامل ایجاد حجم ترافیک اینترنتی می باشد؛ اما این روند در حال تغییر است.

0

براساس گزارش منتشر شده از Net Applications اعداد و نتایجی که در ماه ژانویه در مقایسه با 2 ماه گذشته منتشر شد، نشان از رقم خوردن حوادث جدیدی دارد، بر طبق این گزارش، ترافیک اینترنتی ایجاد شده توسط موبایل، در ماه گذشته  iOS به میزان45.61%   از سهم بازار جهانی را در مقایسه باسهم 43.75 اندروید داشته است، در ماه آپریل(3 ماه قبل) iOS سهم 13 درصدی بیشتری نسبت به اندروید داشته است، که حالا این سهم به میزان اختلاف سهم1.86 درصدی کاهش یافته است .

web-traffic

سال قبل همین زمان، iOS اختلاف سهمِ نسبتا بزرگی در مقایسه با اندروید داشته. سیستم عامل موبایل اپل از سهم  57.56 درصدی ترافیک اینترنتی جهانی خود در مقابل سهم 24.66 درصدی اندروید خبر داده بود،. 2 سال قبل هم، سهم ترافیک ایجاد شده اینترنتی متعلق به iOS و اندروید بترتیب 65.27% و19.73%  بوده است .

در تمام سال 2009 iOS39.02% و اندروید 2.59% از ترافیک وب را ایجاد کرده بودند، و همچنین 16.84% درصد متقعلق به سیستم عامل سیمبیان بوده است

بنابراین می توانیم بگوییم که اتفاقی اجتناب ناپذیر به وقوع پیوسته است، ترافیک ایجاد شده توسط دستگاه های اندرویدی با سرعت هر چه تمام تر در حال پشت سر گذاشتن iOS می باشد، و این به معنای آن است که بلاخره مرورگر های اندروید گوی سبقت را از مرورگر سافاری خواهند ربود، بله! این مرورگر زمانی برترین بوده،اما دیگر نه!

ما با اشتیاق تمام در انتظار نشسته و نظاره گر اتفاقاتی که در آینده می افتد خواهیم بود.

 Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.