Lindsay Lohan از سازندگان GTA V شکایت می‌کند!

«لیندسی لوهان» بازیگر فیلم‌هایی چون “Mean Girls” و “Freaky Friday” از راکستار، سازنده‌ی بازی محبوب و پرفروش GTA به دادگاه شکایت کرد.

0

لوهان که در دسامبر سال گذشته تهدید کرده بود از این شرکت به خاطر اشاره “مستقیم” به او در این بازی شکایت خواهد کرد، پس از چند ماه تهدید خود را عملی کرد. ظاهرا راکستاری‌ها خیلی نگران این شکایت و تبعات آن نبوده‌اند.

GTA-Lindsay-Lohan

Lindsay Lohan این شکایت را به خاطر وجود شخصیت مشابهی با نام Lacey Jonas که بازی‌کننده باید او را تا خانه‌ی ویلایی‌اش در تپه‌های Vinewood (که مشابه هالیوود در بازی است) همراهی کند. در طول این مرحله جوناس از چاق بودن خود شکایت می‌کند در حالی که مشغول خوردن سیب زمینی است! به علاوه می‌گوید که آن‌قدر طرفدار دارد که بتواند “کشور آفریقا را با آن‌ها پر کند”. و نیز اشاره می‌کند که میلیون‌ها دلار صرف درست کردن لهجه‌ی محلی خود کرده است.

Lindsay-Lohan-GTA

این‌ها شاید ارجاعاتی مشخص به لیندسی لوهان باشد، اما آیا شکایت به دادگاه به جایی می‌رسد؟ این پرونده که امروز در منهتن به گردش افتاد، ادعا می‌کند که تصویر، صدا و استیل لباس پوشیدن لوهان در بازی تقلید شده‌ است.

علاوه بر آن، اشاره شده است که هتل Chateau Marmont در غرب هالیوود که مدتی محل اقامت این بازیگر جوان بوده است در بازی بازسازی شده است. این در حالی است که در مرحله‌ای که جوناس حضور دارد، شما او را به محل این هتل نمی‌رسانید و او صاحب خانه‌ی شخصی خود است. به هر حال که لوهان مدعی شده است این شخصیت در بازی از روی او ساخته شده و خود هتل در بازی هم اشاره‌ای به او می‌باشد!

Source: Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.