بخش مخصوص اپلیکیشن های Android Wear در پلی استور گوگل افتتاح شد

گوگل بخش مجزایی در پلی استور برای برنامه‌های Android Wear ایجاد کرده است که برنامه‌های این بخش بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی قابل نصب هستند و برنامه‌های مجزایی برای دستگاه‌های مبتنی بر Android Wear نیستند. توجه داشته باشید که با اضافه شدن پشتیبانی از اعلانیه‌ها، امکان ارسال اعلانیه‌ها در تمامی دستگاه‌های اندرویدی میسر شده است و با استفاده از این برنامه‌ها قادر خواهید بود تمامی اعلانیه‌ها را بر روی ابزارهای پوشیدنی دریافت کنید.

2

همچنین با خبر شدیم که گوگل در پلی استور، برنامه Android Wear را در معرض عموم قرار داده است و شما می‌توانید با مراجعه به استور گوگل این برنامه را دانلود نمایید. البته این برنامه هم اکنون کارایی خاصی ندارد و برای بهره‌گیری از این برنامه باید دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear داشته باشید!

gsmarena_001

در حال حاضر تعداد برنامه‌های بخش Android Wear انگشت‌شمار هستند ولی مسلما در روزهای آینده شاهد عرضه برنامه‌های بیشتری از سوی توسعه‌دهندگان اندرویدی خواهیم بود و تعداد برنامه‌های این بخش بیشتر خواهد شد.

اگر بخش برنامه‌های Android Wear در پلی استور را مشاهده نمی‌کنید کافی است از لینک‌ زیر استفاده نمایید.

بخش برنامه‌های Android Wear

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. hadi می‌گوید

    چه فایده وقتی برای ما حرامه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      گوگل پلی در حال حاضر برای کاربران ایرانی مشکلی نداره؛ فقط مشکل سرویس Google Now هست و نیومدن ساعت های هوشمند به بازار