مشخصات Xperia Z3 Compact سونی لو رفت: صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچی، اسنپ‌دراگون ۸۰۱

همانطور که اطلاع دارید شرکت سونی قصد دارد سالانه دو پرچم‌دار جدید را معرفی و روانه بازار کند و به همین دلیل این روزها شاهد شایعات داغ در مورد پرچم‌دار بعدی سونی یعنی اکسپریا Z3 هستیم. در همین راستا اطلاعات فنی منتسب به گوشی اکسپریا Z3 Compact در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه قصد داریم این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

0

doom-2شرکت سونی تولید سری گوشی‌های “Compact” را پس از معرفی گوشی هوشمند Z1 شروع کرده است و بر خلاف سری “mini” خانواده گوشی‌های هوشمند “Compact” با همان سخت‌افزار مشابه پرچم‌دار اصلی و بهره‌گیری از صفحه نمایش کوچکتر روانه بازار می‌شوند.

به تازگی توسعه‌دهنده DoomLoRD در توییتی، تصویری منتشر ساخته و مدعی شده است که این اطلاعات مربوط به اکسپریا Z3 Compact است. بنا به

اخبار منتشر شده شایع شده است سونی در اکسپریا Z3 Compact از صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 بهره خواهد گرفت. گفته می‌شود پردازنده چهار هسته اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز در کنار چیپ گرافیکی Adreno 330 وظایف پردازشی این گوشی را انجام خواهند داد. 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت و 2.1 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه، از شاخصه‌های اصلی این گوشی به شمار می‌آیند.

به هر حال انتظار داشتیم Xperia Z3 با پردازنده قوی‌تر معرفی شود اما شایعات اخیر خبر از استفاده مجدد اسنپ‌دراگون 801 در Z3 می‌دهد. اگر تصمیم شرکت سونی مبنی بر معرفی پرچم‌دار جدید در هر 6 ماه همچنان پا بر جا باشد باید ماه آینده شاهد معرفی اکسپریا Z3 و Z3 Compact  از سوی سونی باشیم.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.