نسخه دو سیم‌کارته اچ‌تی‌سی وان M8 رسماً معرفی شد

شرکت اچ‌تی‌سی نسخه دو سیم‌کارته پرچم‌دار خود یعنی وان M8 را به صورت رسمی معرفی کرد. بر طبق گفته‌های شرکت اچ‌تی‌سی انتظار می‌رود این گوشی از هفته آینده در کشورهای آلمان، استرالیا و سوئیس با قیمت 799 یورو برای فروش عرضه شود. از آن جایی که قیمت نسخه تک‌سیم کارته این گوشی 570 یورو است لذا قیمت نسخه دو سیم‌کارته این گوشی کمی گران به نظر می‌رسد.

0

نسخه دو سیم‌کارته گوشی اچ‌تی‌سی وان M8 در حالی معرفی شده است که هیچ برتری و تفاوتی در مقایسه با نسخه تک سیم‌کارته در آن دیده نمی‌شود و درست مشابه نسخه تک‌سیم کارته آن، این گوشی نیز از صفحه نمایش 5 اینچی، بدنه تمام فلزی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801 و سیستم‌عامل اندروید نسخه کیت‌کت و رابط کاربری سنس 6 بهره می‌برد.

HTC-One-M8-HandsOn-05

به نظر می‌رسد نسخه دو سیم‌کارته وان M8 تنها در رنگ خاکستری عرضه می‌شود. همچنین شرکت اچ‌تی‌سی از برنامه این شرکت برای عرضه این گوشی در دیگر کشورها سخنی به میان نیاورده است و معلوم نیست که آیا این گوشی در دیگر کشور و مخصوصا کشورمان عرضه می‌شود یا نه؟ البته مسلما در آینده نزدیک شاهد حضور این گوشی در مارکت‌های وطنی خواهیم بود.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.