مایکروسافت در حال آماده‌سازی اپلیکیشن آفیس برای تبلت‌های اندرویدی

مایکروسافت اگرچه یک سال قبل نسخه پایه‌ای آفیس را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرد، اما این کمپانی حالا قصد دارد نسخه‌ای با طراحی مخصوص تبلت‌های اندرویدی بسازد.

0

انتشار این نسخه احتمالا تا پایان همین سال جاری میلادی طول خواهد کشید. بعد از انتشار آفیس مخصوص آیپد حالا مایکروسافت قصد دارد دومین بخش عمده تبلت‌های بازار را نشانه بگیرید و اکسل، ورد و پارو پوینت را برای آن‌ها عرضه کند.

به گفته منابع آشنا با سایت The Verge این کمپانی هم‌اکنون نسخه بتای آزمایشی آفیس برای تبلت‌های اندرویدی را آماده کرده و با قبول شرکا نسخه مخصوص قبل از انتشار اصلی را آماده خواهد کرد. شرکت‌ها و افراد می‌توانند علاقه خود را نسبت به آزماش نسخه قبل از انتشار اصلی آفیس در سایت این شرکت اعلام کنند.

انتظار می‌رود نسخه آفیس برای تبلت‌های اندرویدی شامل پشتیبانی بسیار مناسب و مخصوص در رابط کاربری لمسی باشد و به همان سبک نسخه آیپد، برای تبلت‌های اندرویدی نیز عرضه شود. گزارش‌هایی وجود دارد که به عرضه نسخه مخصوص اندروید آفیس پیش از عرضه آفیس برای ویندوز فون اشاره دارد، عرضه آفیس برای ویندوز‌فون برای اوایل سال 2015 برنامه ریزی شده است. با به قدرت رسیدن ساتیا نادل به عنوان مدیر عامل شرکت مایکروسافت، برنامه ردموندی‌ها بیشتر بر روی بخش موبایل و سرویس‌های ابری متمرکز شده است. مایکروسافت همچنین نسخه جدیدی از آفیس را در اواخر امسال برای مک عرضه خواهد کرد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.