وایو فیت و وایو پرو؛ اولین لپ‌تاپ‌های وایو پس از جدایی از سونی معرفی شدند

از قرار معلوم وایو دوباره قصد بازگشت به کارزار لپ‌تاپ‌ها را دارد. جالب اینجاست که این‌بار دیگر وایو نام سونی را یدک نمی‌کشد و روی پای خود ایستاده است.

0

شرکا‌ی صنعتی ژاپنی که وایو را در اختیار گرفته‌اند در مراسم رونمایی لپ‌تاپهای جدید خود سعی داشتند تا پیغام حضور مجدد وایو را در بازار لپ‌تاپ‌ها به گوش رقبا برسانند. البته این نکته را باید در نظر داشت که وایو پرو و فیت که امروز معرفی شده‌اند شباهت بسیار زیادی به مدل‌هایی دارند که سونی سال گذشته معرفی کرده است.

VAIOLINE

از طرف دیگر مشخص شده که وایو برنامه‌ای برای عرضه محصولات جدید خود به سایر کشورها ندارد و سخنگوی این شرکت در سخنانی مطرح کرده که در حال حاضر بازار هدف وایو تنها به ژاپن منحصر شده است. البته در حال حاضر زیاد هم نمی‌توان به وایو خرده گرفت، چرا که دو لپ‌تاپ فیت و وایو معرفی شده در همان زمان هم که توسط سونی تولید می‌شدند (به خصوص مدل ۱۱ اینچی وایو پرو) از ظاهر و امکانات خوبی برخوردار بودند.

vaio-fit-pro

مدیر عامل جدید جدید وایو آقای تاکایوکی سکیتوری محبوبیت قبلی این دو مدل را دلیل عرضه وایو فیت و پرو ذکر کرده است. وی مدعی است که آنها سعی خواهند کرد تا شالوده اصلی لپ‌تاپ‌های وایو ساخته شده توسط سونی را در برنا‌مه‌های خود برای ساخت لپ‌تاپ‌های جدید در نظر داشته باشند.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.