درز مشخصات فنی گلکسی مگا 2 سامسونگ؛ پردازنده ۶۴ بیتی، صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی

اگر فکر می‌کردید که سامسونگ نمی‌خواهد خط تولید گلکسی مگا را ادامه دهد و نسل بعدی از آن بسازد، سخت در اشتباهید چون مشخصات لو رفته از گوشی جدید سامسونگ با صفحه نمایش 6 اینچ نوید نسل دوم این گوشی‌های غول پیکر را می‌دهد.

2

حرص و ولع سامسونگ برای تسخیر بازار گوشی‌های هوشمند انتهایی ندارد، این گوشی‌ساز قهار خوب می‌داند باید چه مشخصاتی را به چه گوشی‌هایی اضافه کند. مگا 2 یک گوشی میانی است که می‌خواهد با صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی به جنگ فبلت‌هایی از شرکت‌های لنوو، هواوی و دیگر شرکت‌های چینی برود.

بگذارید این جنگ را با صفحه نمایش شروع کنیم، جایی که سامسونگ تصمیم گرفته اندازه نسل دوم را 5.9 اینچ در نظر بگیرید و نسبت به نسل اول مگا 0.4 اینچ اندازه را کاهش دهد. رزولوشن این صفحه نمایش 720 در 1280 پیکسل اچ‌دی است.  پردازنده این دستگاه اولین پردازشگر کوالکام 64 بیتی است که چهار هسته اسنپ‌دراگون 410 را به همراه دارد و بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز تنظیم شده است و البته عملیات گرافیکی آن نیز توسط آدرنو 306 صورت می‌گیرد. با این مشخصات و البته بهره بردن از پردازنده 64 بیتی، گلکسی مگا 2 جزء اولین انتخاب‌ها برای ارتقا به اندروید L محسوب می‌شود. در حال حاضر به نظر می‌رسد که مگا 2 به اندروید 4.4.3 کیت‌کت آپدیت است و احتمالا از ویژگی‌های جدید تاچ‌ویز سامسونگ نیز بهره خواهد برد.

mega-2-specs

به باقی مشخصات گلکسی مگا 2 بپردازیم، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 8 گیگ که البته تنها 5.1 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. همچنین دوربین 12 مگاپیکسی در پشت را نیز باید به لیست مشخصات این تازه از راه رسیده اضافه کرد. غافلگیری دیگری که سامسونگ در این نسل از مگا به کار برده به دوربین جلو این دستگاه برمی‌گردد که 4.7 مگاپیکسل است، و این موضوع به معنی شروع کار سامسونگ در بالا بردن تعداد مگاپیکسل‌های دوربین جلو دستگاه‌ها برای بازار‌های آسیایی است که دیگر اغلب با 5 یا 8 و حتی 13 مگاپیکسل توسط دیگر شرکت‌ها عرضه می‌شود. دوربین جلوی مگا 2 این قابلیت را دارد تا به صورت 1080p ویدیو ضبط کند.

البته  طراحی این گوشی هنوز مشخص نشده است و عکس‌هایی از آن به بیرون درز نکرده که احتمالا تا چند روز آینده این اتفاق نیز خواهد افتاد. نظر شما درباره گلکسی مگا 2 چیست؟ آیا مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گجت را دوست دارید؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    من که گلکسی6.3دارم عالیه فقط اگه میشه عکساش که اومد به ایمیلم بفرستید اگه میشه مرسی از سایت خوبتون

  2. saima می‌گوید

    سلام
    گالگسی مگا2 /6.3اینچ و کی میاد درایران