این تصویر ممکن است مربوط به Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact باشد

از آن‌جایی که سونی اعلام کرد هر شش ماه یک پرچم‌دار جدید رونمایی می‌کند هنوز زمان زیادی از عرضه رسمی اکسپریا زد2 نگذشته که شایعات و تصاویر مربوط به Xperia Z3 آغاز شده است. این‌بار یک منبع ادعا می‌کند این تصاویر مربوط به زد3 و زد3 کامپکت هستند.

0

z3-z3-compact-displat-panelsگفته می‌شود اکسپریا زد3 از نظر طراحی کمی به Xperia T شباهت خواهد داشت و البته مانند زد2 از اسپیکرهای استریو در بالا و پایین صفحه‌نمایش بهره‌مند خواهد بود. همچنین تصویر پنل کوچک‌تر احتمالاً مربوط به زد3 کامپکت است در حالی‌که سونی هنوز نسخه کامپکت زد2 را هم معرفی نکرده است!

به هر حال انتظار داشتیم Xperia Z3 با پردازنده بهتر اسنپ‌دراگون 805 مانند نسخه LTE-A گلکسی اس 5 عرضه شود اما شایعات اخیر خبر از استفاده مجدد اسنپ‌دراگون 801 در زد3 و استفاده از اسنپ‌دراگون 810 با معماری 64 بیتی در اکسپریا زد4 اواخر سال می‌دهند. اگر این شایعه صحیح باشد مطمئن نیستیم سونی برای ارتقای پرچم‌دار خود چه ویژگی آن را بهبود بخشیده است؛ شاید دوربین عالی آن بهتر شود و یا وضوح صفحه‌نمایش از 1080p به QHD ارتقا یابد. اما آیا این تغییرات جهت راضی کردن خریداران به ارتقا کافیست؟

  Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.