سامسونگ در حال آزمایش اجرای سیستم عامل تایزن بر روی گلکسی اس 5

شرکت سامسونگ بالاخره در ابتدای ماه جاری میلادی اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل تایزن را در معرض دید همگان قرار داد. در کنفرانس یادشده اعلام شد سامسونگ زد تنها گوشی مجهز به سیستم‌عامل یادشده در سال جاری نخواهد بود.

0

بنابر گزارش‌های رسمی، سه عدد گوشی سامسونگ مدل گلکسی اس5 که از سیستم‌عامل تایزن بهره می‌برند برای تست و آزمایش‌ توسط سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

انتظار می‌رود با استناد به این اخبار، شاهد عرضه نسخه ویژه‌ای از گلکسی اس5 مجهز به سیستم‌عامل تایزن باشیم. آن‌طور که از شواهد پیداست قیمت هر دستگاه گلکسی اس5 یادشده در حدود 905 دلار خواهد بود اما با تولید انبوه، مطمئنا این قیمت بازهم کاهش خواهد یافت.

galaxy s5 tizen

هنوز جزئیات بیشتری در دسترس نیست و همچنان باید منتظر دریافت خبرهای رسمی از سوی سامسونگ در زمینه عرضه گوشی هوشمند مجهز به تایزن باشیم.

در مقایسه با سامسونگ زد، گلکسی اس5 از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با تعداد پیکسل بیشتری برخوردار بوده و از دوربین پشتی با کیفیت بالاتری برخوردار است. فرکانس پردازنده این گوشی هوشمند نیز 200 مگاهرتز بیشتر بوده و ظرفیت باتری نیز 200 میلی‌‌آمپرساعت بیشتر است.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.