رونمایی رسمی سامسونگ از Galaxy Core II، Galaxy Young 2 و Galaxy Star 2

گوشی‌های Galaxy Core II، گلکسی یانگ ۲ و گلکسی استار ۲ که نسخه ۱ آنها جز محصولات پرفروش سامسونگ بود، توسط این شرکت رونمایی شد. هر سه گوشی در رده پایین جدول به حساب آمده و برای کاربران با بودجه محدود ارائه می‌شوند.

0

سامسونگ مشخصات سخت‌افزاری زیر را برای این گوشی‌های جدید در نظر گرفته است:

سامسونگ Galaxy Core II

این گوشی که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید در میان محصولات معرفی شده جدید، قدرتمندترین آنها به حساب می‌آید و از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ به همراه پردازنده ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.  ۷۶۸ مگابایت رم  به همراه ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلش ال‌ای‌دی و دوربین جلو VGA با یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری را می‌توان از سایر مشخصات سخت‌افزاری این مدل دانست.

Samsung-Galaxy-Core-II

Galaxy Core II از شبکه‌ مخابراتی 3G بهره‌ می‌برد و می‌تواند تا ۲۱ مگابایت در ثانیه دانلود از اینترنت داشته باشد، این گوشی‌ دوسیم‌ کارته می‌باشد و به وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴، جی‌پی‌اس با امکان GLONASS به همراه رادیو اف‌ام مجهز می‌باشد. در خصوص سیستم‌عامل نیز سامسونگ برای این محصول اندروید کیت‌کت ۴.۴ را در نظر گرفته است و در رنگ‌های سفید و سیاه به بازار معرفی خواهد شد.


سامسونگ گلکسی یانگ ۲

صفحه نمایش این گوشی ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل می‌باشد و به پردازنده تک هسته‌ای با سرعت ۱ گیگاهرتز مجهز می‌باشد. ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه دوربین ۳ مگاپیکسلی و باتری ۱۳۰۰ میلی‌آمپری را می‌توان از سایر مشخصات گوشی دانست.

Samsung-Galaxy-Young-2

گلکسی یانگ ۲ از سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت بهره می‌برد و همانند گلگسی Core II می‌توان وای‌فای به همراه جی‌پی‌اس، بلوتوث و رادیو اف‌ام را از سایر مشخصات این گوشی دو سیم کارته دانست. سامسونگ رنگ‌های سفید و خاکستری را برای یانگ ۲ در نظر گرفته است.


سامسونگ گلکسی استار ۲

به غیر از عدم استفاده از  قابلیت ۳G و دوربین ۲ مگا‌پیکسلی سایر مشخصات این گوشی شباهت زیادی به یانگ ۲ دارد.  صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۴۸۰ به همراه پردازنده ۱ گیگاهرتزی و ۵۱۲ مگابایت رم با ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی را می‌توان به عنوان مشخصات سخت افزاری استار ۲ ذکر کرد.

Samsung-Galaxy-Star-2

این گوشی همانطور که گفته شد همانند استار ۲ از دو سیم کارت به همراه وای‌فای، جی‌پی‌اس، بلوتوث و رادیو اف‌ام پشتیبانی می‌کند. اندروید ۴.۴ نیز به عنوان سیستم عامل استار ۲ در نظر گرفته شده است. رنگ‌‌بندی این گوشی نیز خاکستری و سفید می‌باشد.

تاکنون سامسونگ در خصوص زمان عرضه سه گوشی جدید خود و همچنین قیمت آنها خبری اعلام نکرده است.

  Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.