مایکروسافت اجازه دسته‌بندی و ساخت فولدر اپلیکیشن‌ها در ویندوز فون 8.1 را خواهد داد

شرکت مایکروسافت همواره در ویندوزفون رویه‌ای متضاد با آنچه در سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید مشاهده می‌کنیم در زمینه مدیریت فولدرها به کار بسته که یکی از دلایل آن رابط کاربری مترو آن است.

1

به نظر می‌رسد به زودی این رویه تغییر خواهد کرد. در مطلبی که در وب‌سایت رسمی ویندوزفون مایکروسافت منتشر شده، از برنامه این شرکت برای پشتیبانی از فولدرها برای جداسازی برنامه‌های موجود در صفحه آغازین سخن گفته شده است.

روش به کارگیری این قابلیت، همانند iOS و البته اندروید بوده و می‌توانید یک کاشی را بر روی دیگری قراردهید تا یک فولدر ایجاد شود و بتوانید نام آن‌را تغییر دهید. پس از این می‌توانید از طریق این فولدرها به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

مایکروسافت اذعان داشته برای استفاده از این قابلیت باید حتما از به‌روز رسانی ویندوزفون 8.1 بهره ببرید. به‌روز رسانی که مایکروسافت به شدت در حال کار بر روی آن است.

Source: Theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mehran می‌گوید

    از اینکه ویندوز فون دارم پشیمون نیستم ولی فکر میکنم در اپدیت سوم که من انجام دادم سرعت گوشی تغییر کرده یعنی کمتر شده