گوگل مانع از شخصی‌سازی رابط کاربری Android Wear، Android Auto و Android TV توسط شرکت‌ها می‌شود

مطمئنا همگان موافقند که پراکندگی در سیستم‌عامل اندروید تا حد زیادی به استفاده شرکت‌های مختلف از رابط های کاربری متفاوت بازمی‌گردد اما به نظر می‌رسد با توجه به سیاست‌های جدید گوگل، این رویه تا حد زیادی تغییر خواهد کرد.

0

بنابر اعلام شرکت گوگل، این شرکت از شخصی سازی و ایجاد تغییرات در رابط کاربری Android Wear، تلویزیون و سیستم‌های خودرویی که به سیستم‌عامل اندروید تجهیزشده‌اند جلوگیری خواهد کرد. این بدان‌معناست که دیگر خبری از پوسته‌های مختلف نخواهد بود و کاربر می‌تواند تجربه‌ای آشنا و هماهنگ بر روی سیستم‌های یادشده داشته باشد. David Bruke در این زمینه می‌گوید: ” در این محصولات، رابط کاربری قسمت مهمی به شمار می‌آید و ما می‌خواهیم تجربه‌ای پایدار در اختیار کاربران قرار دهیم.”

شرکت گوگل اعلام کرده مستقیما و به طور بی‌سیم به‌روز رسانی برای این دستگاه‌ها به خصوص تلویزیون‌های اندرویدی را بر عهده خواهد گرفت و سیستمی یکپارچه شبیه آنچه در کروم مشاهده می‌کنیم به کاربر ارائه خواهد داد. عدم امکان تغییر در رابط کاربری بدان معناست که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری نمی توانند رابط کاربری سلیقه‌ای را بر روی این دستگاه‌ها پیاده سازی کنند اما می‌توانند از نرم‌افزارها و قابلیت‌های مدنظر خود در این دستگاه‌ها بهره ببرند.

Source: Androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.