تنها 25 درصد از گوشی‌های اندرویدی از سیستم عامل Android Wear پشتیبانی می‌کنند!

اگر فکر خرید یکی از ساعت‌های هوشمند مبتی بر سیستم‌عامل Android Wear را در ذهن خود می‌پرورانید باید بدانید که این ساعت‌ها برای همگام‌سازی با گوشی‌های اندرویدی که نسخه سیستم‌عامل آن‌ها از 4.3 بالاتر است، طراحی شده‌اند. با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که 75 درصد گوشی‌های موجود اندرویدی توانایی متصل شدن به این نوع ساعت‌ها را ندارند!

0

آخرین آمار از توزیع‌های مختلف اندروید نشان می‌دهد که تنها 23.9 درصد از گوشی‌های هوشمند اندرویدی مجهز به نسخه 4.3 و 4.4 هستند. این وافعیت تلخ قطعا میزان فروش ساعت هوشمند G Watch ال‌جی، Gear Live سامسونگ و حتی موتو 360 موتورولا را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

اگر قصد دارید ساعت هوشمند مبتی بر سیستم‌عامل Android Wear را برای کسی به عنوان هدیه تهیه کنید توصیه می‌کنیم قبل از خرید ساعت، گوشی فرد مورد نظر خود را بررسی کنید و از مجهز بودن آن به نسخه جلی‌بین یا کیت‌کت اطمینان حاصل کنید. چون ممکن است مجبور شوید همراه هدیه خود یک گوشی هوشمند نیز بخرید!

برای بررسی کردن این موضوع که گوشی‌تان از سیستم عامل Android Wear پشتیبانی می‌کند یا نه، کافی است سری به یکی از سایت‌های مرجع در زمینه موبایل نظیر فون‌آرنا بزنید و با جستجوی گوشی مورد نظرتان اطلاعات لازم را کسب نمایید. بخش About Phone در بخش تنظیمات گشوی نیز می‌تواند راهنمای مطمئن‌تری برای شما باشد.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.