چگونه از تخفیف 99درصدی ایرانسل در ماه مبارک رمضان استفاده کنیم؟

ایرانسل از عرضه تخفیف تا ۹۹ درصدی در تعرفه مکالمات مشترکین سیم کارت‌های خود در قالب سرویس جزیره هوشمند ایرانسل و به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

0

بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، تا پایان ماه مبارک رمضان، مشترکین این اپراتور در سراسر کشور می‌توانند با عضویت در خدمات جزیره هوشمند، تا ۹۹ درصد تخفیف در تعرفه مکالمات ایرانسلی خود، دریافت کنند.

براساس این گزارش، مشترکین برای استفاده از این تخفیف‌های هوشمند، لازم است با شماره‌گیری کددستوری #۱*۱۳۵*، به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیند. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند و در لحظه انجام می‌شود و میزان تخفیف در ساعات غیراوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر از سایر مناطق و زمان‌ها خواهد بود.

در ابتدای تماس، میزان تخفیف هوشمند، به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه مشترکین نشان داده می‌شود. ضمن آنکه مشترکین می‌توانند در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری #۰*۱۳۵*، از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع شوند.
همچنین در صورتی که سیستم پخش سلولی (
Cell Broadcast) در منوی تنظیمات گوشی مشترک فعال شود، تخفیف طی ساعات و در مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود.

مشترکینی که از طرح‌های تعرفه رنگی ایرانسل استفاده می کنند، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی خود، می‌توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوند. ضمن آنکه در صورت عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه و یا طرح‌های تخفیفی در تماس‌های ایرانسلی وجود ندارد. مشترکین می‌توانند از اعتبار هدیه شارژ شگفت‌انگیز برای ارسال پیامک، پیام چندرسانه‌ای و یا خدمات اینترنت همراه استفاده کنند.

مشترکین در هر لحظه می‌توانند برای لغو عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل، کددستوری #9*135* را شماره‌گیری کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات جزیره هوشمند، از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.