تماشا کنید: سنگ‌ماهی به عنوان سمی‌ترین ماهی دنیا چگونه یک انسان‌ را می‌کشد؟

سنگ ماهی یکی از سمی‌ترین و البته یکی از خطرناک‌ترین ماهی‌های دریا در کل جهان است. این ماهی به راحتی زمانی که شما بر روی آن قدم بگذارید با تزریق سم خود به درون پا می‌تواند شما را به کشتن دهد.

5

اگر سم مهلکی که این ماهی به درون پای فرد تزریق می‌کند زود درمان نشود شخص آسیب دیده را خواهد کشت. در ویدیو زیر که توسط SmarterEveryDay گرفته شده به شما امکان مشاهده ماشین کشنده این ماهی و نحوه تزریق ساده سم به درون بدن داده خواهد شد.

اگر سفری به استرالیا داشتید باید بسیار مراقب این موجودات قاتل و کشنده باشید. ممکن است آن‌ها در زیر آب باشند یا در زیر شن و ماسه‌ها و یا حتی در زیر سنگ‌ها پنهان شده باشند. البته در بیرون از آب نیز این ماهی می‌تواند تا 24 ساعت دوام بیاورد و به زندگی خود ادامه دهد. اینطور که پیداست ماهی سنگی به عنوان دومین آنتی‌ونوم کشنده در کشور استرلیا محسوب می‌شود.

Source: gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. بهار می‌گوید

    خیلی ممنون از کارتون،خیلی عالی بود.

  2. حمیدرضا می‌گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام خیلی ممنون
    انشاءالله سربلند باشید

  3. arya می‌گوید

    دستتون درد نکنه ولی حالا که اینقد زحمت میکشین فیلم کیفیت بالا بذارین دیگه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این موضوع مطمئنا دغدغه ما هم هست اما به دلیل محدودیت سرعت اینترنت کاربران و استفاده از سرویس آپارات و محدودیت موجود در این سرویس متاسفانه فعلا مقدور نیست.
      ممنون از پیشنهادتون

    2. کارشناس وایمکس می‌گوید

      ای مرفه بی درد!
      فیلم کیفیت بالا میخوای برو یوتیوب سرچ کن گیر میاری
      و اینقدر مارو اینجا جیزک نده با اون سرعت اینترنت نجومیت مرفه بی درد!!!