نیسان از نسخه واقعی خودرو مفهومی خود در بازی Gran Turismo 6 رونمایی کرد!

شرکت خودروسازی نیسان طی مراسمی در نمایشگاه GoodWood که در انگلستان در حال برگزاری است نسخه کاملا شبیه‌‌سازی شده خودرو مفهومی جدید خود 2020 Vision GT را معرفی کرد.

0


این خودرو مفهومی در حال حاضر فقط قرار است در بازی معروف گرند توریسمو ۶ استفاده شود که در آن از خودروسازان خواسته شده بود تا محصولاتی که قرار است در آینده معرفی کنند در این بازی به کار گیرند و به همین دلیل در قسمتی از نمایشگاه‌ که مربوط به این بازی بود این خودرو مفهومی، معرفی شد. تاکنون شرکت‌های معروف خودروسازی نظیر مرسدس بنز، بی‌ام‌و، میتسوبیشی و فولکس‌واگن نیز خودرو‌های مفهومی خود را برای استفاده در این بازی معرفی کرده‌اند.

nissanvision2020-GranTurismo6

2020 Vision GT  توسط تیم اروپایی نیسان به سرپرستی آقای تایسوکی ناکامورا طراحی شده و ایشان مدعی است که هدف آنها برداشتن محدودیت‌‌های فعلی در طراحی خودرو برای بازی‌های کامپیوتری بوده است.

nissanvision2020_Gran-Turismo6

البته تیم اروپایی نیسان برای اطمینان خاطر از اینکه طرح آنها از لحاظ زیبا‌شناختی و فنی در بازی عملکرد خوبی داشته باشد از مهندسین این شرکت در ژاپن نیز کمک گرفته‌اند. با این حساب علاقه‌مندان بازی گرند توریسمو ۶، در یک ماه آینده می‌توانند رانندگی مجازی با این خودرو افسانه‌ای را تجربه کنند.

Source: theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.