قابلیت Knock Code برای گوشی جی 2 ال‌جی در ایران عرضه شد

شرکت ال‌جی از عرضه قابلیت Knock Code برای گوشی‌های جی 2 در ایران خبر داد. قابلیت Knock Code در واقع تحولی بر قابلیت محبوب و پرطرفدار KnockOn است که اولین بار سال گذشته در گوشی جی 2 ال‌جی معرفی شده بود.

1

استفاده از قابلیت Knock Code به شما این امکان را می‌دهد تا الگویی شخصی‌سازی شده را برای دسترسی به صفحه اصلی با یک مرحله و با امنیت بیشتر ایجاد کنید. الگوهای ضربه می‌تواند هر جا روی صفحه ایجاد شود تا استفاده شخصی‌سازی شده و بهینه‌ای را با یک دست فراهم کند.

knock-code

اگر قبلاً قابلیت KnockOn این امکان را برای کاربران فراهم می‌کرد که با دو ضربه در هر قسمت از صفحه‌نمایش قفل گوشی خود را باز کنند اما قابلیت پیشرفته Knock Code کاربران را قادر می‌سازد تا با ضربه زدن بر روی هر قسمت از گوشی اما با الگویی خاص که خود پیش از آن و از میان ۸۶ هزار و ۳۶۷ ترکیب که می‌توان تعریف کرد، مشخص کرده‌اند، قفل گوشی را باز کنند.

به لطف وجود الگوریتم هوشمند ال‌جی و سخت‌افزار پیشرفته، الگوی ضربه می‌تواند بر هر جایی روی صفحه‌نمایش و از ۲ تا ۸ ضربه وارد شود. ال‌جی حق امتیاز KnockON را در سال ۲۰۰۸ به ثبت رسانده و از این قابلیت برای توسعه Knock Code بهره برده است. بد نیست بدانید که ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی صورت گرفته توسط شرکت ال‌جی، Knock Code را به عنوان بهترین قابلیت گوشی جی پرو 2 انتخاب کرده‌اند.

Source: lgblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سید رضا می‌گوید

    خیلی هم خوبه…من دیشب دیدم آپدیتش اومد واسم 130 مگابایت فایل رو دانلود کردم و خلاص!
    خیلی جالبه واقعآ خیلی از pattern بهتره دوستان :)