تبلت پروژه تانگوی گوگل زمستان امسال با همکاری ال‌جی به بازار عرضه خواهد شد

پروژه تانگوی گوگلی یکی از پروژه‌های جذابی است که گروه مخفی Google X مدتی است که بر روی آن کار می‌کند. اسکن دنیای اطراف به صورت سه‌بعدی و با سنسورهای مختلف بر روی گوشی یا تبلت هدف این پروژه است.

0

اوایل اسفندماه سال گذشته از گوشی تانگوی گوگل نوشتیم و اواسط خردادماه نیز گوگل تبلت تانگو را برای توسعه‌دهندگان به معرض نمایش گذاشت. گوشی‌ها و تبلت‌هایی که با سنسورهایشان دنیا را به صورت سه‌بعدی درک کنند شاید بیش از اندازه تخیلی به نظر برسد اما گوگل قصد دارد ابتدای سال 2015 میلادی این تبلت را با همکاری ال‌جی معرفی و برای کاربران عادی عرضه کند.

img-0661-1

تصور کنید که مسیریابی اندرویدی به رساندن شما به جلوی درب یک شرکت ختم نشود و حتی با ورود به آن قادر باشید تا به وسیله پروژه تانگو دقیقاً به اتاق مورد نظرتان هدایت شوید. این تنها یک کاربرد از هزاران کاربرد ممکن برای پروژه تانگو است. در مورد قیمت، مشخصات و زمان عرضه هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما شاید تبلت ال‌جی هم مانند مدل توسعه‌دهندگان از پردازنده قدرتمند Nvidia Tegra K1 بهره ببرد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.