اچ‌تی‌سی: در اسرع وقت آپدیت اندروید L را برای گوشی‌های سری وان آماده خواهیم کرد

وقتی گوگل در کنفرانس Google I/O پیش‌نمایشی از نسخه آینده اندروید را رونمایی کرد همه کاربران اندرویدی از خود پرسیدند: آیا آپدیت اندروید L برای گوشی من هم عرضه خواهد شد؟ اچ‌تی‌سی اولین شرکتی است که اعلام کرده در اسرع وقت این آپدیت را برای پرچم‌داران خود عرضه خواهد کرد.

1

اگر از کاربران گوشی HTC One M8 یا M7 هستید می‌توانید مطمئن باشید که اچ‌تی‌سی حداکثر ظرف مدت 90 روز پس از دریافت کد نهایی اندروید L از سوی گوگل این آپدیت را برای شما عرضه خواهد کرد. مدت کوتاهی پس از آن دیگر گوشی‌های خانواده وان (احتمالاً وان مکس، وان مینی و وان مینی 2) این آپدیت را دریافت کرده و پس از آن‌ها هم احتمالا یکی دو گوشی خوش شانس از خانواده Desire این آپدیت حیاتی را دریافت خواهند کرد.

از آن‌جایی که سال گذشته هم اچ‌تی‌سی در مورد آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت برای اچ‌تی‌سی وان M7 به قولش عمل کرد این‌بار هم نسبت به اطلاعیه اچ‌تی‌سی خوش‌بین هستیم. البته مشخص نیست که کد نهایی Android L چه زمانی به اچ‌تی‌سی تحویل داده می‌شود و آیا در آن زمان گوشی‌های نکسوسی آپدیت رسمی را دریافت کرده‌اند یا خیر.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عبداله قاسمي می‌گوید

    به به
    دستش درد نکنه
    من one m7 دارم. از اول 4.3 روش نصب بود بعد به 4.4.2 با دو بار آپدیت و دریافت سنس 6 ارتقا دادم. اولی فکر کنم 345 megabyte بود دومی حدود 700 تا
    امیدوارم این بار هم اوکی باشه