موتو 360 موتورولا هم در Google I/O ظاهر شد!

سامسونگ گیر لایو و ال‌جی جی‌واچ در کنفرانس Google I/O 2014 رونمایی شدند و حالا وقت آن رسیده تا سومین ساعت هوشمند مجهز به اندروید ویر از شرکت موتورولا یعنی Moto 360 ظاهر شود. در کنفرانس دیشب گوگل عکس‌هایی از این ساعت لو رفته که در ادامه مطلب آن‌ها را خواهیم دید.

2

ما زیاد درباره طراحی منحصر به فرد و زیبای این ساعت شنیده‌ایم و حالا دوست داریم بدانیم این ساعت هوشمند با بدنه‌ای دایره‌ای شکل چه طور کار می‌کند و در چه شکل‌هایی خواهد بود و البته چه مزیتی بر دیگر رقبای حاضر دارد. آیا Moto 360 با قرار گرفتن بر روی مچ دست شما و فهمیدن دستور‌های حرکتی می‌خواهد در قالب بدنه‌ای شیک و فلزی تحولی را ایجاد کند؟

p6252750-1

p6252767-1

ساعت‌های هوشمندی که تاکنون دیده‌ایم با صفحه‌ای که شیشه از آن محافظت می‌کند و بدنه‌ای سنتی و زیبا همان حس و حال ساعت‌های قدیمی را تدایی می‌کرده‌اند و چنگی به دل نمی‌زدند. اما در Moto 360 با اینکه ظاهر شبیه به یک ساعت سنتی و گرد است اما نازکی این ساعت، بدنه زیبا و بند‌های قابل تعویض و قوی، این دستگاه را دارای مزیت‌ بزرگی کرده‌اند.

p6252735-1

p6252724-1

زمانی که از Lior Ron سرپرست محصولات پوشیدنی موتورولا سوال می‌شود که چرا طراحی موتو 360 به سمت دیگری رفته و از طراحی دیگر ساعت‌ها پیروی نکرده است او می‌گوید”توجه به زیبایی منحر به فرد” ما می‌خواستیم با موتو 360 زیبایی ساعت را نشان دهیم.

p6252771-1

تا کنون از تصاویر و جزییاتی که منتشر شده می‌توانیم بگوییم که موتو 360 ساعت هوشمندی زیبا و اندازه آن قابل تغییر است. شبیه به ال‌جی و سامسونگ، موتورولا نیز ویدیویی کوتاه از طرز کار موتو 360 با اندروید ویر در این مراسم نشان داده است. موتو 360 در راه است و تا چند ماه آینده رونمایی و عرضه خواهد شد.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    دنیای بی انتهای اندروید

  2. k.a.s.r.a می‌گوید

    واقعا زیباست
    عین ساعت عادی هست
    نه مثل ال جی و سامسونگ که خواستن موبایل رو به مچ دست ببندن