آغاز پیش‌فروش G Watch ال‌جی در یک خرده‌فروشی؛ قیمت 255 دلار، تاریخ عرضه 16 تیرماه!

درست پیش از شروع کنفرانس Google I/O با تمرکز بر روی ابزارهای پوشیدنی، ال‌جی ساعت هوشمند G Watch خود را برای پیش‌فروش قرار داده است. جی واچ با صفحه‌ای همیشه روشن، سیستم‌عامل اندروید Wear و مقاومت در برابر آب 255 دلار قیمت‌گذاری شده است.

0

G Watch در دو رنگ مشکی و طلایی به صورت جهانی از همین امروز در یک خرده فروشی آنلاین با نام Mobile Fun با قیمت 254.99 دلار قابل پیش خرید است و روز 16 تیرماه به دست خریداران خواهد رسید. البته پیش از این قیمت 199 دلار (یا یورو در اروپا) را شنیده بودیم و ممکن است پس از عرضه رسمی قیمت به این مقدار کاهش پیدا کند.

G-Watch-Gold

به هر حال جی واچ اولین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل مخصوص Android Wear گوگل خواهد بود که از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 400 بهره خواهد برد؛ هرچند که با چنین پردازنده قدرتمندی برای یک ساعت باید کمی هم نگران عمر شارژ آن باشیم.

انتظار داریم Moto 360 موتورولا هم ساعاتی بعد در کنفرانس گوگل رسماً معرفی شود و همچنین امکانات بیشتری از Android Wear ما را به خرید یک ساعت هوشمند گوگلی متقاعد کند.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.