تأیید شد: اندروید 5.0 با نام آب‌نبات چوبی یا Lollipop در راه است!

همان‌طور که می‌دانید امشب از ساعت 19:30 در کنفرانس Google I/O این کمپانی قصد دارد نسخه جدید اندروید را رونمایی کند. حالا بنابر منابع موثق نام نسخه جدید اندروید نیست طبق روال همیشگی یک خوراکی بوده و حالا که نوبت به حرف L رسیده گوگل نام Lollipop را انتخاب کرده است.

1

Android-5-screenshotشاید بدانید که از نسخه اول تاکنون اندروید با نام خوراکی‌های مختلف نام‌گذاری شده است که حرف اول هر کدام هم به ترتیب حروف الفبای انگلیسی انتخاب شده است. پس از سه نسخه Jelly Bean و یک نسخه Kitkat حالا نوبت به Lollipop یا همان آب‌نبات چوبی رسیده است.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌های جدید اندروید 5.0 منتشر نشده است و تنها دو تصویر از صفحه ورود به اکانت گوگل نشان دهنده تغییرات ظاهری این نسخه است. بهتر است تا ساعاتی دیگر و معرفی رسمی اندروید 5.0 توسط گوگل منتظر بمانیم؛ گفته می‌شود گوگل هم مانند اپل قصد دارد سیستم‌عامل خود را از این پس چند ماه پیش از انتشار رسمی معرفی کند.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    حیف شد چون دو ماه دیگه
    به اپل کوچ میکنیم و دیگه قسمت نمیشه این نسخه رو ببینم
    و از شر هنگ هم رها میشیم