فروش هواوی Ascend P7 از یک میلیون دستگاه عبور کرد

هواوی Ascend P7 با نازکی 6.5 میلی‌متر یکی از زیباترین و نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار است. همین ویژگی‌ها بوده که کمپانی تولید کننده آن را قادر به فروش 1 میلیون دستگاه از زمان عرضه کرده است.

0

آرزو‌های این شرکت چینی به همین‌جا ختم نخواهد شد. هواوی اعلام کرده که امیدوار است در طول دوازده ماه، 10 میلیون از این دستگاه را به فروش برساند. فروشی تا این حد برای یکی از بازیگران جزئی بازار‌های غربی قطعاً هدفی بلندپروازانه خواهد بود.

به‌هرحال هواوی از آغاز ماه ژوئن 2013 یعنی درست یک سال قبل توانسته 4 میلیون واحد از Ascend P6 نسل پیشین P7 را به فروش برساند. همچنین این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای ارتقا به سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در سطح جهانی است. در پشت سر اپل و سامسونگ که توانسته‌اند از سال پیش تا حالا 52 میلیون گوشی هوشمند را بفروشند.

علاوه بر بدنه‌ای بسیار نازک و دلربا، P7 از صفحه‌نمایش 5 اینچی باکیفیت 1080p، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت حافظه رم و بالاخره قلب تپنده چهار هسته‌ای Kirin 910T با سرعت 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد.

هواوی Ascend P7 هنوز به‌صورت رسمی در بازار‌های آمریکا عرضه نشده است و خریداران این گوشی باید از خرده‌فروشی‌هایی همچون eBay یا آمازون P7 را خریداری کنند.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.