این ساعت مچی مخصوص عاشقان فوتبال است!

اگر شما هم به مانند من از علاقمندان فوتبال هستید و این روزها برای دیدن بازی های جام جهانی از خواب و خوراک افتاده اید، باید بدانید که به تازگی ساعتی مچی مخصوص علاقمندان فوتبال ساخته شده است.

0

HotBlack01این ساعت که به سبک ظاهری ساعت های آنالوگ سوئیسی ساخته شده است، به صورت زنده اطلاعات بازی تیم مورد علاقه شما از قبیل تعداد گل های زده، تعداد گل های خورده و مقدار زمان گذشته از بازی را بر روی صفحه خود نمایش می دهد. همچنین تاریخ و ساعت بازی بعدی نیز از جمله اطلاعاتی است که قابلیت نمایش بر روی ساعت را دارد.
این ساعت به وسیله طراح و ساعت ساز بریتانیایی؛ ریچارد هاپتروف ساخته شده است. تست هایی که طی بازی های جام جهانی بر روی این ساعت انجام شد، حاکی از درست بودن این ساعت بود. این ساعت به وسیله بلوتوث به گوشی همراه هوشمند شما متتصل شده ، اطلاعات بازی را از طریق اینترنت دریافت کرده و به صفحه ساعت انتقال می دهد.
ساعت از قاب فلزی مشکی و همچنین شیشه ضد خش ساخته شده است. این ساعت که HotBlack نام گذاری شده است، دوشنبه در کمپینی در کیکستارتر لانچ شد. درحالی که20 خریدار اول ساعت را به قیمت 400 پوند خریداری خواهند کرد، 30 نفر بعدی 500 پوند، 50 نفر بعدی 600 پوند و نفرات بعد 700 پوند برای خرید ساعت باید پرداخت کنند.

HotBlack02هرچند برای ما که قادر به خرید از کیکستارتر نیستیم، چه فرقی می کند که 400 پوند، 700 پوند یا اصلاً 2000 پوند قیمت گذاری شود؟

Source: cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.