DisplayMate: صفحه‌نمایش تبلت‌های گلکسی تب اس بهترین صفحه نمایش میان همه تبلت هاست!

بر اساس آخرین آزمایش‌هایی که توسط DisplayMate بر روی عملکرد صفحه‌نمایش‌ها صورت گرفته، تبلت‌های سری گلکسی تب S سامسونگ که اخیراً رونمایی شده‌اند باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش را در بین تمام تبلت‌های ساخته‌شده تاکنون دارند.

0

سامسونگ صفحه‌نمایش تبلت‌های سری S را یک‌قدم به جلو برد و آن‌ها را به نمایشگر AMOLED مجهز کرد. این صفحه‌نمایش در هر دو مدل گلکسی تب S با صفحه‌نمایش 8.4 و گلکسی تب S با صفحه‌نمایش 10.5 اینچ به کار گرفته‌شده است. گفته می‌شود این نمایشگر‌های باکیفیت به‌کاررفته در سری تب S، هم‌تراز پنل‌ استفاده شده در گلکسی S5 است. همان‌طور که اطلاع دارید صفحه‌نمایش اس 5 نیز جایزه باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش بین گوشی‌های هوشمند را از  DisplayMate دریافت کرده است.

samsung-galaxy-tab-s-theverge-4_1020

خب به نظر می‌رسد سامسونگ به خواسته خود از تجهیز سری تب S به تکنولوژی AMOLED دست یافته است. این تبلت‌ها اولین‌هایی هستند که بعد از گلکسی تب 7.7 از سال 2011 با صفحه‌های AMOLED ساخته می‌شوند و به نظر می‌رسد صبر کردن تا این زمان ارزشش را داشته است.

در آزمایش‌های انجام‌شده سری تب S رکورد جدیدی را برای عملکرد صفحه‌نمایش‌ها به‌جا گذاشته است و بالاترین دقت و صحت رنگ، کمترین بازتابش صفحه‌نمایش، کوچک‌ترین تغییرات در روشنایی و بالاخره بهترین زاویه مشاهده را در کل تبلت‌های ساخته‌شده، باهم در اختیار گرفته است. این موفقیت در کنار کنتراست بی‌نهایت صفحه‌های AMOLED قرار می‌گیرد و معجونی فوق‌العاده را به دست می‌دهد. اگر بخواهیم به‌دقت و صحت رنگ‌های نشان داده‌شده توسط این صفحه‌نمایش‌ها بپردازیم، باید بگوییم که آن‌ها نه‌تنها بهترین صفحه‌نمایش تبلت‌ها را دارند بلکه در بین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز بهترین و تک هستند.

samsung-galaxy-tab-s-theverge-8_1020

حداکثر روشنایی این تبلت‌ها بسیار عالی است اما هیچ رکوردی را نشکسته است. نوکیا لومیا 2520 شاید بهترین رقیب محصولات جدید سامسونگ باشد، تبلت‌های جدید سامسونگ با 546 نیت تنه به تنه تبلت نوکیا لومیا 2520 با 684 نیت می‌زند. به نظر می‌رسد این تنها حوزه‌ای است که تبلت‌های سامسونگ نتوانسته‌اند رکوردی عالی را به دست آورند.

اگر در زمان حاضر دو تبلت‌ تب S را دارای بهترین صفحه‌نمایش در میان تبلت‌ها در نظر بگیریم، آمازون کیندل فایر HDX در رتبه دوم قرار خواهد گرفت و صفحه‌نمایش آیپد ایر در رده سوم بهترین‌ها است.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.