نوکیا X، X+ و XL به نسخه جدید پلتفرم X2 آپدیت نخواهند شد

روز گذشته نوکیا ایکس 2 با پردازنده سریع‌تر و یک گیگابایت رم معرفی شد. بزرگترین تغییر در X2 را می‌توان در نرم‌افزار آپدیت شده آن دانست که امکانات بیشتری را فراهم می‌کند. متأسفانه به اعلام نوکیا نسخه جدید نرم‌افزار X Platform به سری قبلی نوکیا ایکس نخواهد آمد.

4

همان‌طور که گوشی‌های ویندوزفون 7.x نوکیا به ویندوزفون 8 آپدیت نشدند حالا همین بلا بر سر نوکیا ایکس، ایکس پلاس و ایکس ال آمده است! نوکیا X Platform 2.0 بر اساس اندروید 4.3 جلی‌بین پایه‌ریز شده است و امکانات بیشتری هم دارد. به طور مثال در صفحه‌اصلی به جای 3 کاشی 4 کاشی در هر ردیف قرار گرفته که می‌توانید آن‌ها را جابجا کرده و یا اندازه آن را عوض کنید. مالتی‌تسکینگ هم بهبود یافته و امکانات و ویژگی‌های جدید را می‌توانید در ویدئوی تبلیغاتی نوکیا ایکس 2 مشاهده کنید.

Yannis Paniaras مدیر طراحی رابط کاربری موبایل مایکروسافت در بیجینگ می‌گوید: پلتفرم نرم‌افزاری Nokia X 2 به نوکیا ایکس، ایکس پلاس و ایکس ال نخواهد آمد اما آپدیت‌های دیگری در آینده برای این گوشی‌ها عرضه خواهد شد که در ماه‌های آتی تجربه کاربرای را بهبود خواهد بخشید.

اما دلیل این تصمیم نوکیا چیست؟ نوکیا ایکس 2 از 512 مگابایت رم بیشتر برخوردار شده و هسته‌های پردازشی آن از Cortex-A5 به Cortex-A7 ارتقا یافته‌اند.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    من این گوشی رو یک ساله که دارم و خیلی ازش راضیم
    روش گوگل هم نصب کردم خیلی عالی شده

  2. morteza می‌گوید

    بدترین گوشی که تا حالا خریدم نکیا x2هست که برمامه گوگل پلیر نداره اینوشی خیلی بده بد

  3. امیرحسین می‌گوید

    بدترین گوشی چون گوگل نصب نمیشه

  4. یاسمین می‌گوید

    سلام .من حدودپنج ماهی هست که این گوشی روخریدم فوق العاده ازش راضیم.