10 اپلیکیشن فوق‌العاده برای جهانگردی از طریق صفحه نمایش گوشی هوشمند شما!

مسافرت به خارج از کشور، مطمئنا برای هر شخصی لذت‌بخش خواهد بود. بازدید از مکان‌های جدید، آشنایی با مردم جدید و شناخت فرهنگ‌ها و آداب و رسوم دیگران، دریچه‌ای جدید به سوی جهان برای شما می‌گشاید. مشکل کوچکی! که وجود دارد آن است که همه ما منابع مالی لازم برای سفر به کشورهای دیگر را نداریم. خوشبختانه در این‌جا هم گجت‌های الکترونیکی راهی پیش پای ما می‌گذارند. با استفاده از گوشی همراه و یا تبلت خود می‌توانید سفری البته به طور مجازی داشته باشید. در این مطلب، 10 مورد از برترین برنامه‌های موجود در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم که هر یک کارایی منحصربه فردی در اختیار شما می‌گذارند.

0

اپلیکیشن  Trover

هدف برنامه Trover، معرفی بهترین‌های هر کشور است. از این برنامه می‌توانید برای مشاهده زیباترین مکان‌های دنیا که توسط انجمن Throver عکاسی شده‌اند بهره ببرید. به رایگان می‌توانید مکان‌های جذاب و دیدنی اطرافتان را مشاهده کنید و عکس‌های آن‌ها را ببنید.

Trover

GooglePlay-Download Download-from-app-store

اپلیکیشن Triposo

از برنامه Triposo می‌توانید به عنوان راهنمای سفر بهره ببرید. یک کشور و یا شهر بزرگ را انتخاب می‌کنید و پس از آن راهنمای تصویری جامعی بر روی گوشی شما دانلود خواهد شد که همه مکان‌هایی که ارزش یک‌بار دیدن را دارند به همراه اطلاعاتی شامل جشن‌ها، آیین‌های مذهبی، غذاها و … به شما نمایش داده خواهند شد.

Triposo

نکته مثبت این برنامه، کاربرد آن در حالت آفلاین است که شما را از بهره‌گیری از اینترنت در هنگام سفر بی‌نیاز خواهد کرد.

G bazaar  badge B Download-from-app-store

 اپلیکیشن Findery

مشاهده عکس‌هایی از مکان‌های دور دست، یک موضوع و خواندن داستان‌ها و اتفاقات مرتبط با این‌ مکان‌ها طبیعتا تجربه‌ای متفاوت از آن است. Findery برنامه‌ای است که در آن اعضای انجمن Finder یادداشت‌هایی را درباره مکان‌های مختلف سراسر دنیا به اشتراک می گذارند.

Findery

در صورتی که این متن‌ها به صورت عمومی منتشر شوند، هر شخصی می‌تواند داستان‌های کاربران دیگر را به همراه عکس‌های موجود بخواند، ببیند و استفاده کند.

Download-from-app-store

اپلیکیشن Explore.org

این برنامه به نمایش زیبایی‌های حیات وحش می‌پردازد. با استفاده از این برنامه می‌توانید صحنه‌هایی زنده از حیواناتی از قبیل خرس‌ها، میمون‌ها و پانداها مشاهده کنید. ابن برنامه هزاران گالری از عکس‌هایی با موضوع حیات وحش در دل خود دارد و می‌توانید از فیلم‌های آموزشی در زمینه طبیعت نیز بهره ببرید.

Explore.org

GooglePlay-Download Download-from-app-store

اپلیکیشن History Here

History Here راهنمایی پویا برای هزاران مکان تاریخی در آمریکاست که عکس‌ها، ویدئوها و نقشه‌هایی پویا را از تاریخ گذشته این مکان‌ها به نمایش می‌گذارد. می‌توانید معماری‌های جذاب، موزه‌ها و ابنیه مشهور را در این برنامه مشاهده کنید.

History-Here

GooglePlay-Download Download-from-app-store

اپلیکیشن Google Earth

گوگل ارث از جمله برنامه هایی است که برای یک‌بار هم که شده باید تجربه کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید دورتادور زمین را با اشاره یک انگشت سفر کنید.

برنامه استریت ویو نیز به شما این امکان را می‌دهد تا پیاده‌روی مجازی در مکان‌های مختلف داشته باشید. با انتخاب شهرهایی مانند سان‌فرانسیسکو، بوستون، روم و.. می‌توانید نمایی سه‌بعدی از آن‌ها را مشاهده کنید.

Google-Earth

G bazaar  badge B Download-from-app-store

اپلیکیشن Fotopedia National Parks

این برنامه زیبایی 58 پارک ملی آمریکا را بر روی آی پد یا آیفون شما به نمایش می‌گذارد. این مکان‌های زیبا توسط هزاران عکس حرفه‌ای به نمایش گذاشته شده‌اند.

Fotopedia-National-Parks

Download-from-app-store

اپلیکیشن Nasa

مردم عادی نمی‌توانند دنیا را از فضایی بیرونی مشاهده کنند. اما با استفاده از برنامه نرم‌افزاری Nasa، می‌توانید از هزاران عکس خیره‌کننده که ناسا به اشتراک گذاشته، بهره ببرید. می‌توانید در مورد کهکشان‌های دوردست و اشیای فضایی نیز اطلاعاتی کسب کنید و حتی از ماموریت‌های جاری این آژانس فضایی اطلاع یابید.

Nasa

G bazaar  badge BDownload-from-app-store

اپلیکیشن SphereShare.net

SphereShare سرویسی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آسانی عکس‌های Sphere خود را به طور آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارند. دیگران می‌توانند این عکس‌ها را از طریق دستگاه‌های اندرویدی و یا مرورگر رایانه مشاهده کنند. بیش از 25000 عکس از سراسر دنیا در این دسته موجود است.

SphereShare.net

G bazaar  badge B

اپلیکیشن EarthGuesser

نهایتا یک بازی جذاب نیز در این دسته وجود دارد. EarthGuesser مکانی را از طریق گوگل استریت ویو به شما نشان می دهد و وظیفه شما حدس زدن این مکان است. هرچه پاسخ شما به جواب نزدیک‌تر باشد، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. این برنامه جدید بوده و به همین دلیل هنوز کامل نشده است اما امتحان آن خالی از لطف نخواهد بود.

EarthGuesser

GooglePlay-Download

Source: Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.