گلکسی اس 5 اسپورت با ظاهری ورزشی برای اپراتور Sprint امریکا معرفی شد

همان‌طور که می‌دانید به جز نسخه اصلی گلکسی اس 5 سامسونگ مدل‌های اکتیو و LTE-A پرچم‌دار خود را نیز عرضه کرده است و حالا نوبت به مدل ورزشی رسیده است! این مدل که به نظر میان نسخه عادی و اکتیو قرار می‌گیرد فعلاً به اپراتور Sprint اختصاص دارد.

0

Galaxy-S5-sport-redگلکسی اس 5 اسپورت با دکمه‌های سخت‌افزاری درست مانند مدل Active عرضه می‌شود اما قاب پشتی آن در دو رنگ جذاب آبی و قرمز طراحی ورزشی دارد. مشخص نیست که آیا نسخه ورزشی هم مانند اکتیو استانداردهای نظامی را کسب کرده است یا خیر اما حداقل به لطف استاندارد IP67 می‌توان آن را تا عمل یک متری به مدت 30 دقیقه زیر آب برد.

از نظر مشخصات دیگر Galaxy S5 Sport هم درست مانند مدل معمولی LTE است. صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، دوربین 16 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 4.4.2 از جمله مشخصات این گوشی هستند. ابعاد این گوشی 144 در 74 در 8.9 میلی‌متر و وزن آن 158 گرم بوده و از این نظر هم میان نسخه معمولی و نسخه اکتیو قرار می‌گیرد.

گلکسی اس 5 اسپورت در دو رنگ آبی الکتریکی و قرمز گیلاسی از فردا با قرارداد دو ساله و با پرداخت ماهانه مبلغ 27.09 دلار (مجموعاً حدود 650 دلار) به صورت اختصاصی از اپراتور Sprint امریکا قابل خریداری است. همچنین با خرید این گوشی می‌توانید 50 دلار هم برای خرید دستبند هوشمند Gear Fit تخفیف بگیرید.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.