این تصویر شاید ولانتیس، تبلت 8.9 اینچی نکسوس اچ‌تی‌سی باشد

برطبق شایعات زیاد گوگل قصد دارد گوشی‌های نکسوس را به سری نقره‌ای جایگزین کند اما چنین خبری در مورد تبلت‌ها منتشر نشده است. به تازگی تصویر و مشخصاتی منتسب به یک تبلت 8.9 اینچی ساخت اچ‌تی‌سی منتشر شده است که شاید تبلت نکسوس بعدی گوگل باشد.

0

این تبلت با نام رمز Volantis به معنای پرواز در لاتین که پیش از این با نام Flounder یا سفره‌ماهی نیز درز کرده بود از نظر ظاهری شباهت زیادی به نکسوس 5 ساخت ال‌جی دارد. شاید بارزترین تغییر آن نسبت به سری تبلت‌های نکسوسی فعلی صفحه‌نمایش 8.9 اینچی با نسبت تصویر 4:3 و وضوح 2048 در 1440 پیکسل باشد که آن را بیشتر به یک آی‌پد مینی شبیه کرده است تا یک نکسوس 7. به هر حال گفته شده که بدنه تبلت آلومینیومی و به سبک اچ‌تی‌سی طراحی خواهد شد و به همین دلیل با 418 گرم بسیار سنگین‌تر از نکسوس 7 یا گلکسی تب اس 300 گرمی خواهد بود.

volantis-specs

از دیگر مشخصات احتمالی این تبلت می‌توان به پردازنده 64 بیتی انویدیا Tegra K1، دو گیگابایت رم، حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال OIS، دوربین 3 مگاپیکسلی جلو، اسپیکرهای استریو در جلو و ضخامت 0.8 سانتی‌متری اشاره کرد. قیمت نسخه وای‌فای تنها هم برای ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی به ترتیب 399 و 499 دلار اعلام شده است.

البته با نگاهی به مشخصاتی مانند نسبت تصویر، دوربین 8 مگاپیکسلی OIS آن هم از اچ‌تی‌سی و یک دستگاه نکسوسی و همچنین وزن بالا و مقایسه مشخصات با تصویر می‌توان تقریباً به این نتیجه رسید که این شایعه اعتبار چندانی ندارد. به طور مثال خبری از بدنه فلزی یا اسپیکرهای رو به جلو در تصویر نیست. البته شاید هم مشخصات واقعی و تصویر تنها یک طراحی اولیه باشد. به هر حال امیدواریم به زودی گوگل تبلت مینی محبوب خودش را آپدیت کند.

Source: AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.