با oPhone Duo رایحه‌های مختلف را نیز به همراه تصاویر ارسال کنید!

تصور کنید که می‌خواهید لحظه زیبای یک باغ گل و یا لذت چشیدن یک غذای خوشمزه را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید؛ چه می‌کنید؟ احتمالاً از دوربین گوشی و اینستاگرام کمک خواهید گرفت. حالا oPhone Duo کمی پا را فراتر گذاشته و امکان ارسال بو را هم فراهم کرده است!

0

oPhoneیک سخت‌افزار مخصوص و یک اپلیکیشن موبایلی (فعلا مختص iOS) با یکدیگر oPhone Duo را تشکیل داده‌اند. با اپلیکیشن مخصوص یک عکس می‌گیرید و یک بو را برای آن انتخاب می‌کنید و آن را برای دوستانتان ارسال می‌کنید. افرادی که صاحب یک oPhone باشند قادر خواهند بود تا بوی مورد نظر را نیز به همراه عکس ببینند و حس کنند.

oPhone Duo پیش از این نیز در نمایشگاهی به معرض دید گذاشته شده بود اما حالا به لطف یک کمپین در سایت Indiegogo صاحبان طرح امیدوارند بتوانند آن را به فروش عمده برسانند. خود دستگاه به همراه چیپ‌های اولیه oChips برای ایجاد رایحه 149 دلار قیمت دارد و برای خرید oChipهای بیشتر باید 20 دلار بپردازید.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.