بنچمارک‌های گلکسی نوت ۴: دو نسخه مختلف با پردازنده‌های متفاوت

طرفداران دنیای فناوری قطعا روی گلکسی نوت 4 سامسونگ حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و برای ظهور این ابر قدرت لحظه شماری می‌کنند. به تازگی نشانه‌هایی از رد پای این فبلت در پایگاه داده ابزار بنچمارک AnTuTu ثبت شده است که گویای مشخصات سخت‌افزاری این فبلت است.

0

بنا به اخبار منتشر شده، این فبلت در دو نسخه متفاوت مورد ارزیابی قرار گرفته شده است. مدل SM-N910C مجهز به تراشه اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 5433 است و مدل SM-N910S به پردازنده 805 اسنپ‌دراگون با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز مجهز است. گفته می‌شود تراشه اگزینوس مورد استفاده شده در این فبلت از ترکیب پردازنده 4 هسته‌ای کورتکس A53 و پردازنده 4 هسته‌ای A57 تشکیل شده است. پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در این تراشه، ARM Mali T760 است. همچنین نتایج ارزیابی‌ها بهره‌گیری سامسونگ از صفحه‌نمایش QHD در این قبلت را تایید می‌کند.

Samsung-Galaxy-Note-4-AnTuTu-710x522

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت 4 می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین 3.6 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. در کل می‌توان گفت که از لحاظ سخت‌افزاری گلکسی نوت 4 در مقایسه با نسل پیشین خود یعنی گلکسی نوت 3 کمی قدرتمند به نظر می‌رسد! البته با توجه به پیشینه اخبار منتشر شده و شایعات متعدد انتظار داریم اینبار سامسونگ طراحی تکراری خود را تغییر دهد.

نا گفته نماند که مشخصات اشاره شده در این پست احتمالاً با مشخصات محصول نهایی متفاوت خواهد بود. نظر شما درباره گلکسی نوت 4 سامسونگ چیست؟

Source: AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.