نوکیا X2: گوشی اندرویدی جدید نوکیا هفته آینده از راه می‌رسد

با وجود این‌که مایکروسافت نوکیا را تصاحب کرده و تمرکز اصلی آن را بر روی ویندوزفون قرار داده است اما کمپانی فنلاندی نوکیا قصد دارد باز هم یک گوشی اندرویدی دیگر معرفی کند. اخیراً یک تیزر تحت عنوان سبز و حسادت‌بر‌انگیز بر روی وب‌سایت نوکیا قرار گرفته است که خبر از معرفی این گوشی در روزهای آتی می‌دهد.

1

بر اساس شمارش‌گر معکوسی که در سایت نوکیا قرار گرفته است این گوشی قرار است 24 ژوئن یعنی سوم تیر ماه معرفی شود. بر اساس شایعات تغییرات X2 نسبت به X1 شامل دکمه Home، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، پردازنده قوی‌تر و یک گیگابایت رم خواهد شد. برخی کاربران که نمی‌دانستند با نگه‌داشتن دکمه Back می‌توانند به صفحه خانگی بازگردند از نبود دکمه Home شکایت داشتند.

گفته می‌شود Nokia X2 صفحه‌نمایشی 4.3 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی و پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی را به همراه داشته و بالاخره به یک اندرویدی میان‌رده با قیمتی پایین تبدیل خواهد شد؛ هر چند کماکان دسترسی به گوگل‌پلی و سرویس‌های دیگر گوگلی وجود نخواهد داشت.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. moh می‌گوید

    سلام کی میاد ایران اگه تا آخر مرداد بیاد من xl نخرم