آپدیت اندروید ۴.۴.۴ برای گوشی ها و تبلت های نکسوسی از راه رسید

در حالی که چند هفته پیش گوگل اندروید نسخه 4.4.3 را منتشر کرده بود با خبر شدیم که گوگل انتشار نسخه جدید اندروید 4.4.4 برای دستگاه‌های نکسوسی شروع کرده است. این نسخه از سیستم‌عامل اندروید برای گوشی‌های نکسوس 4، نکسوس 5 و تبلت‌های سری 7 و10 نکسوس قابل دریافت است.

4

گفته می‌شود در این آپدیت تغییراتی ناچیزی صورت گرفته شده است و گوگل به رفع مشکل امنیتی در نسخه قبلی سیستم‌عامل خود بسنده کرده است. همچنین شماره ساخت آپدیت جدید KTU84P خواهد بود. طبق روال همیشگی خانواده نکسوس و گوشی‌های Play Edition گوگل اولین سری هستند که این نسخه از سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم پس از بروزرسانی به این نسخه از سیستم‌عامل، تغییرات اساسی آنچنانی مشاهده نخواهید کرد و گوگل در واقع یک مشکل امنیتی مربوط به OpenSSL را برطرف کرده است. ولی با وجود این اوصاف اگر دوست داشتید می‌توانید فکتوری ایمیج‌های این نسخه از سیستم‌عامل را برای دستگاه‌های نکسوسی دریافت کنید.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. sina می‌گوید

    گوشی ها ینکسوس تا چند سال از لحاظ سیستم عامل ساپورنپت می شوند؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تقریبا یک و نیم تا دو سال

  2. sina می‌گوید

    سلام
    ییخشید من راهنمایی می خواستم.بین دو گوشی نکسوس پی 6 و ایفون سیکس اس پلاس موندم .دنبال گوشی می گردم که حداقل تا 3 الی 4 سال اپدیت بشه و روان باشه و کار با ان راحت باشه. الان خودم اندروید قدیمی دارم که فقط یک بار اپدیت شد و الان اندرویدش2.3.3 است. ولی دیگه نمیکشه و اذیت میکنه .ایفون را دوست دارم ولی کمی نسبت به محدودیت هاش مردد هستم.مثلا در اندروید فایل ها را هر پوشه ای که بخوایم می ریزیم .ولی ایفون اصلا پوشه ها را نشون نمیده .یا این درسته که با ایفون نمیشه هیچ فایلی را ازاینترنت دانلود کنی؟میشه این 2 محدودیت را برطرف کرد؟همونطور گفتم اولویت هام اول اپدیت شدن و بعدش روان بودن گوشیه.
    با تشکر

  3. mojtaba می‌گوید

    برنامه بسیار مفید و کاربردی