آیا می‌دانید سامسونگ تاکنون بیش از 100 مدل گوشی اندرویدی تولید کرده است؟

چه بخواهیم و چه نخواهیم، سامسونگ توانسته بیشترین بازار گوشی‌های اندرویدی را از آن خود کند. جالب اینجاست که اولین گوشی اندرویدی در سال ۱۳۸۷ توسط اچ‌تی‌سی به بازار معرفی شده است و سامسونگ با یک سال تاخیر اولین محصول اندرویدی خود را روانه بازار کرد.

2

samsung-galaxy انتظار نمی‌رفت این گوشی ساده که سامسونگ گلکسی (مدل I7500) نامیده شده بود بتواند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. اولین گوشی اندرویدی سامسونگ به صفحه نمایش ۳.۲ اینچی با کیفیت HVGA، اندروید ۱.۵ کاپ‌کیک، ۱۲۸ مگابایت رم و پردازنده کوالکام با سرعت ۵۲۸ مگاهرتز، مجهز بود. اما به هر ترتیب این گوشی سرآغازی برای محصولات افسانه‌ای سری گلکسی بود.

همانطور که گفته شد از آن زمان تاکنون سامسونگ توانسته است بیشتر از ۱۰۰ مدل گوشی اندرویدی به بازار معرفی کند. در واقع تعداد مدل‌های گوشی‌های اندرویدی دقیقا ۱۱۴ مدل می‌باشد که البته بعضی از این مدل‌ها تغییرات جزیی نسبت به مدل اولیه خود دارند.

 در میان این مدل‌ها، سری گلکسی اس که در اوایل سال ۱۳۸۹ به بازار معرفی شده است، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد.

اگر می‌خواهید تمامی این مدل‌ها را ببینید می‌توانید محصولات اندرویدی سامسونگ را در این‌ صفحه از PhoneArena و یا GSMArena مشاهده کنید.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی ابراهیمی می‌گوید

    مرسی از مطالب مفید. اما ما سی پی یویی با سرعت 528 گیگاهرتز نداریم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      حق با شماست اصلاح شد