آپدیت اندروید 4.4.3 برای گلکسی اس 5 در تیرماه و برای گلکسی اس 4 در مرداد ماه عرضه می‌شود

به تازگی دستگاه‌های نکسوسی و گوشی‌های هوشمند نسخه گوگل پلی به تازه‌ترین نسخه اندروید یعنی 4.4.3 آپدیت شده‌اند . اکنون زمان دریافت این نسخه برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سایر شرکت‌ها فرا رسیده است.

0

بر اساس یکی از اسناد لو رفته از سامسونگ، مدل SM-G900H که همان پرچم‌دار گلکسی اس 5 است تا نیمه‌های ماه تیر آپدیت جزئی 4.4.3 را دریافت خواهد کرد. البته مدل اسم برده شده مربوط به کشور‌های آمریکای لاتین، ایالات متحده و کانادا می‌باشد.

مدل دیگر گلکسی اس 5 که شرکت سامسونگ قرار است ماه بعد اندروید 4.4.3 را برای آن عرضه کند، SM-G900F نام دارد که مدل بین‌المللی از آخرین پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شود. البته رسیدن این آپدیت به کشور‌های آسیایی کمی زمان‌بر خواهد برد.

sam43

از طرف دیگر اگر مدل LTE بین‌المللی سامسونگ گلکسی اس 4 (GT-i9506) را دارید، عرضه این آپدیت برای شما کمی با تاخیر نسبت به اس 5 مواجه می‌شود و حدودا یک ماه پس از عرضه اندروید 4.4.3 برای اس 5، در ماه مرداد این نسخه را دریافت خواهید کرد. در تصویر فاش شده از جدول زمانی و وضعیت آپدیت‌ها، اندروید 4.4.3 برای اس 4 در مراحل نهایی آزمایش است و به زودی آماده عرضه می‌شود.

اندروید 4.4.3 یک آپدیت جزئی برای کاربران گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 5 و گلکسی اس 4 است و احتمالا این بروز‌رسانی تنها بر روی رفع باگ‌های موجود و افزایش عملکرد متمرکز خواهد بود.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.